نیل دراکمن رئیس جمهور آمریکا تایید کرد که Naughty Dog از Uncharted خارج شده است.

The Last of Us در حال حاضر به لطف راه اندازی موفقیت آمیز اقتباس لایو اکشن خود برای HBO با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش های اصلی در کانون توجه قرار دارد. حتی Uncharted اوایل سال جاری یک فیلم لایو اکشن به رهبری تام هالند دریافت کرد که علیرغم شکست در سطح انتقادی، مجموعه خوبی در گیشه داشت. مجموع فروش جهانی این فیلم به 401.7 میلیون دلار (حدود 3277 کرور) رسید.

در اوایل این ماه، دراکمن ادعا کرد که مجذوب داستان سرایی مینیمالیستی در اثر بزرگ برنده جایزه FromSoftware، Elden Ring شده است. در ادامه، او قصد دارد این سبک را آزمایش کند – بسیار متفاوت از ورودی های شخص اول پلی استیشن، که عمدتاً برای داستان سرایی به سینماتیک متکی هستند. او به واشنگتن پست گفت: «برای من، در حال حاضر، این بهترین لذتی است که از بازی‌هایی می‌برم که به مخاطبان خود اعتماد می‌کنند تا مسائل را بفهمند. “[Games] که دست شما را نمی گیرند، این چیزهایی است که من واقعاً شیفته رفتن به جلو هستم.”

“[Sony] در هر مرحله از ما برای دنبال کردن علایقمان حمایت کرده اند – به این معنی که فقط به دلیل موفقیت آمیز بودن چیزی، مردم فکر می کنند این همه فشار وجود دارد و ما باید دنباله آن را بسازیم. دراکمن در این مصاحبه توضیح داد که اینطور نیست. برای ما، Uncharted فوق‌العاده موفق بود – Uncharted 4 یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ما بود – و می‌توانیم آخرین ضربه‌اش را روی آن داستان بگذاریم و بگوییم که کارمان تمام شده است. ما در حال حرکت هستیم.» با این اوصاف، او کاملاً روشن نبود که آیا منظورش صرفاً به داستان سرسخت سری ناتان دریک است یا به کل فرنچایز. Naughty Dog آخرین بار، Uncharted: Legacy of Thieves Collection را برای رایانه شخصی پورت کرد، که شامل بازی اصلی فوق الذکر Uncharted 4 و عنوان اسپین آف متمرکز بر Chloe Frazer، Uncharted: The Lost Legacy بود. عنوان اولی بیش از 15 میلیون نسخه بر روی PS4 فروخت و آن را به پرفروش ترین عنوان Uncharted در این فرنچایز تبدیل کرد.

Druckmann همچنین در مورد The Last of Us Part 3 بالقوه صحبت کرد و ادعا کرد که در حال حاضر، استودیو عمدتا بر روی مناظر خود در مورد بدون عنوان تمرکز کرده است. تجربه چند نفره مستقل The Last of Us، سال گذشته در جشنواره بازی تابستانی Geoff Keighley فاش شد. «ما کاملاً اعلام کرده‌ایم که بازی بعدی Last of Us این تجربه چندنفره خواهد بود، جایی که شما می‌توانید با دوست خود وارد دنیای The Last of Us شوید و تنش و وحشیگری را تجربه کنید. آن دنیا – و یک داستان کاملاً جدید و بازیگرانی از شخصیت‌هایی که در شهر دیگری زندگی می‌کنند که ما هنوز در دنیای The Last of Us ندیده‌ایم.» با این حال، The Last of Us Part 3 در لیست اولویت ها قرار ندارد و استودیو فشار زیادی برای تصمیم گیری در مورد اینکه با داستان چه کند ندارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

به نظر می رسد توسعه دهنده Naughty Dog با Uncharted تمام شده است. نیل دراکمن، یکی از رئیس‌جمهوران آن، که در مصاحبه با Buzzfeed تأیید کرد، این تیم با اجرای «نهایی براش» در داستان با Uncharted 4 فوق‌العاده محبوب، آماده است. این سرنوشت ممکن است برای فرنچایز The Last of Us نیز رقم بخورد اگر شرکت تصمیم بگیرد که وارد سومین خط اصلی نشود. دراکمن ناشر خود سونی را ستایش می کند که آنها را مجبور به ساخت دنباله نکرده است و با پایان دادن به داستان با “پایان بسیار قوی”، همانطور که در The Last of Us Part II دیده می شود، مشکلی ندارد.