نیویورک تا سال 2035 خودروهای گازسوز جدید را ممنوع می کند، استانداردهای انتشار گازهای گلخانه ای برای وسایل نقلیه ICE را به تدریج تشدید می کند: همه جزئیات

این دستورالعمل اهداف موقتی را برای 35 درصد فروش تا سال 2026 و 68 درصد تا سال 2030 تعیین می کند.

بریتانیا، سنگاپور و اسرائیل به سال 2030 چشم دوخته اند، در حالی که اتحادیه اروپا می خواهد تا سال 2035 به فروش خودروهای جدید بنزینی و دیزلی پایان دهد.

هوچول در یک سخنرانی در شهر White Plains گفت: «ما در واقع معیارهایی برای دستیابی داریم تا نشان دهیم در مسیر رسیدن به آن هستیم.

کالیفرنیا و نیویورک به حوزه‌های قضایی در سراسر جهان می‌پیوندند که در سال‌های اخیر به بخش خودروهای آلاینده برای مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی توجه کرده‌اند.

این ایالت همچنین قرار است 175 میلیون دلار (تقریباً 1430 کرور) از دولت فدرال برای شبکه شارژ خود دریافت کند.

این مقررات همچنین استانداردهای آلایندگی خودروهای دارای موتور احتراق داخلی را به تدریج تشدید خواهد کرد.

پس از امضای قانون در سال گذشته، هوچول اعلام کرد که مقامات پس از اینکه به دلیل یک قانون فدرال ملزم شده بودند منتظر بمانند تا کالیفرنیا قانون خود را تصویب کند، “پای خود را روی شتاب دهنده” می گذارند.

کالیفرنیا در ماه اوت حکم داد که درصد فزاینده ای از خودروهای جدید فروخته شده به 40 میلیون نفر ساکن این ایالت، تا زمان ممنوعیت کامل آنها در سال 2035، نباید آلاینده تولید کنند.

پس از آن تصمیم، هوچول به مقامات نیویورک دستور داد تا اقدامات نظارتی را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که تمام خودروهای سواری، وانت و شاسی بلندهای جدید فروخته شده در این ایالت تا سال 2035 آلایندگی صفر دارند.

سال گذشته، آسوشیتدپرس گزارش داد که جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، تعهد صنعت خودروسازی را برای تولید خودروهای الکتریکی به میزان نیمی از فروش ایالات متحده تا پایان دهه جاری اعلام کرده بود، در حالی که اعلام کرد ایالات متحده برای پیروزی باید «سریع حرکت کند». آینده خودروسازی جهان


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

برای جبران هزینه های خودروهای الکتریکی، هوچول بودجه بیشتری را برای برنامه تخفیف برای خریداران و پیشرفت در زیرساخت شارژ ایالتی اعلام کرد.

کتی هوچول، فرماندار ایالت، گفت که نیویورک روز پنجشنبه طرحی را پیش برد که بر اساس آن تمام خودروهای جدید فروخته شده در این ایالت تا سال 2035 آلایندگی صفر داشته باشند.