هدفون بی‌سیم واقعی Porsche Design PDT40 با ANC، شارژ بی‌سیم راه‌اندازی شد: تمام جزئیات

مشخصات و ویژگی های هدفون بی سیم واقعی Porsche Design PDT40

پورشه دیزاین یک برند لوکس و استودیوی طراحی محصول است که به عنوان بخش لوازم جانبی و محصولات مصرفی سازنده خودروهای پیشرفته پورشه عمل می کند. این برند به خاطر عینک های آفتابی و ساعت های مچی نیز به خوبی شناخته شده است. در حالی که پورشه دیزاین در بازارهایی مانند اروپا و آمریکای شمالی بسیار تثبیت شده است، اما خرده فروشی و حضور آنلاین کوچکی در هند نیز دارد و بخش کالاهای لوکس را تامین می کند.

قیمت و در دسترس بودن هدفون بی سیم واقعی Porsche Design PDT40

هدفون های بی سیم واقعی Porsche Design PDT40 با قیمت 210 دلار (تقریباً 16800 روپیه) به بازار عرضه شد. هدفون‌های بی‌سیم واقعی PDT40 دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و شارژ بی‌سیم Qi هستند و به عنوان یک جایگزین کوچک‌تر و سبک‌تر برای هدفون‌های بی‌سیم واقعی PDT60 ممتاز هستند. هدست بی‌سیم واقعی Porsche Design PDT40 با تمرکز بر ورزش و استفاده در فضای باز، دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. آنها دارای تناسب مناسب درون کانالی هستند که امکان تناسب ایمن و عایق بندی غیرفعال نویز را برای کمک به حذف فعال نویز فراهم می کند.

همانطور که گفته شد، هدفون های بی سیم واقعی Porsche Design PDT40 علاوه بر شارژ USB Type-C، دارای قابلیت حذف نویز فعال و شارژ بی سیم Qi هستند. این هدست از بلوتوث 5.2 برای اتصال استفاده می کند و با دستیار صوتی پیش فرض گوشی هوشمند شما سازگار است. هدفون های PDT40 دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند و نوید یک تناسب سبک و راحت را می دهند، با این هدست برای ورزش و استفاده در فضای باز طراحی شده است.

هدست Porsche Design PDT40 TWS در حال حاضر در برخی بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده و اروپا عرضه شده است. این هدست با قیمت 210 دلار (تقریباً 16800 روپیه) به عنوان یک جایگزین کوچکتر، سبک تر و مقرون به صرفه تر برای هدفون های بی سیم واقعی PDT60 معرفی شده است. در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا هدفون جدید در هند عرضه خواهد شد یا خیر، وجود ندارد.

این هدفون دارای درایورهای دینامیک 10 میلی متری و کنترل های لمسی است. گفته می شود که عمر باتری روی گوشی شش ساعت و با شارژهای اضافی کیس شارژ تا 21 ساعت می باشد. در بسته فروش شامل یک کابل شارژ، یک سیم قابل اتصال به جعبه شارژ و در مجموع سه جفت گوشواره سیلیکونی برای تناسب قابل تنظیم است.




منبع