هدفون بی‌سیم Blaupunkt BH51 با ANC، عمر باتری تا 32 ساعت در هند عرضه شد

هدفون Blaupunkt BH51 روز دوشنبه در هند به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه صوتی این شرکت عرضه شد. هدفون‌های بلوتوثی مقرون‌به‌صرفه در دو گزینه رنگی ارائه می‌شوند و درایور پویا 40 میلی‌متری را در کنار میکروفون‌های داخلی بسته‌بندی می‌کنند. Blaupunkt BH51 دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و باتری 360 میلی آمپر ساعتی است. گفته می شود هدفون جدید Blaupunkt BH51 با روشن بودن ویژگی ANC تا 32 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد.

قیمت Blaupunkt BH51 در هند، در دسترس بودن

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

شکایت سونی برای هزاران کرور به دلیل فروش بازی های پلی استیشن گران قیمت





منبع

Blaupunkt BH51 دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است که صداهای پس‌زمینه و اطراف را کاهش می‌دهد تا تجربه شنیداری بهتری را ارائه دهد. هدفون های بی سیم روی گوشی دارای اتصال بلوتوث v5 با حداکثر فاصله عملیاتی 10 متر برای جفت شدن با دستگاه های هوشمند سازگار هستند. آنها همچنین دارای یک کانکتور AUX هستند. این جفت دارای ویژگی اتصال دوگانه است که به این معنی است که می توان آنها را به دو دستگاه به طور همزمان متصل کرد.

قیمت Blaupunkt BH51 روپیه تعیین شده است. 2999 در هند. این هدفون در رنگ های مشکی و آبی ارائه شده و از طریق وب سایت شرکت و آمازون برای خرید در دسترس است.

مشخصات Blaupunkt BH51

همانطور که گفته شد، هدفون Blaupunkt BH51 توسط درایور دینامیک 40 میلی‌متری برای ارائه صدای HD با محدوده پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20000 هرتز و درجه حساسیت 25 دسی‌بل تغذیه می‌شود. هدفون های بی سیم دارای میکروفون های داخلی هستند و طراحی ارگونومیک با ایرپد برای اطمینان از راحتی در استفاده طولانی مدت دارند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
گفته می‌شود هدفون جدید Blaupunkt تا 32 ساعت با شارژ کامل با 50 درصد صدا بدون ANC و تا 24 ساعت پخش با قابلیت ANC با 50 درصد صدا ارائه می‌کند. ادعا می شود که آنها تا 180 ساعت زمان آماده به کار را ارائه می دهند. با ویژگی شارژ توربو ولت، ادعا می شود هدفون 180 دقیقه زمان پخش را تنها با 10 دقیقه شارژ ارائه می دهد. وزن آنها 480 گرم است.