هدفون های بازی سونی Inzone بی سر و صدا در فروشگاه آنلاین رسمی در هند فهرست شده است: قیمت، مشخصات

مشخصات و ویژگی های Sony Inzone H3, H7, H9

سونی هنوز به طور رسمی عرضه هدفون Inzone را در هند اعلام نکرده است، بنابراین لیست ها برای بسیاری شگفت انگیز خواهد بود. این شرکت محدوده را در ژوئن 2022 با جزئیات قیمت جهانی در آن زمان اعلام کرده بود. سونی همچنین اخیرا هدفون بی‌سیم ممتاز WH-1000XM5 را در هند عرضه کرده است که قیمتی معادل روپیه دارد. 34990.

H7 و H9 را می توان همزمان با هر دو بلوتوث و اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز استفاده کرد، اولی برای تماس و چت با گوشی هوشمند و دومی برای صدای بازی با استفاده از دانگل USB ترجیح داده می شود. این تضمین می‌کند که صدای بی‌سیم بدون تاخیر یا کاهش کیفیت قابل‌توجهی منتقل می‌شود – در طول بازی بسیار مهم است، جایی که جهت و زمان‌بندی صدا برای گیم‌پلی مهم است.

هر سه هدفون دارای میکروفون‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را به سمت بالا برگرداند تا بی‌صدا شود، از فرمت صدای فضایی 360 سونی برای صدای فراگیر مجازی‌سازی شده پشتیبانی می‌کنند، و برای راحتی روی گوش، مناسب هستند. گفته می شود که عمر باتری در هدفون Inzone H7 تا 40 ساعت و در هدفون Inzone H9 تا 32 ساعت است. Inzone H9 همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال است.






منبع

طبق لیست ها در ابتدا خال خال توسط کاربر توییتر و ویرایشگر سابق بازی Gadgets360 @RishiAlwani، Sony Inzone H3 قیمتی معادل روپیه دارد. 6990، H7 با قیمت روپیه است. 15990 و H9 قیمتی معادل روپیه دارد. 21,990. هر سه هدست برای خرید در دسترس هستند و سونی قول داده است که ظرف شش روز به کدهای پین خاص تحویل خواهد شد.

هدفون های بازی سونی Inzone بی سر و صدا توسط برند الکترونیک ژاپنی برای فروش در هند فهرست شده اند و سه مدل آن برای خرید در فروشگاه آنلاین رسمی ShopAtSC موجود است. اگرچه هیچ اطلاعیه رسمی از سوی سونی در مورد عرضه هدفون های جدید منتشر نشده است، هدفون های گیمینگ Inzone H3، H7 و H9 به صورت آنلاین با قیمت هایی از روپیه روپیه فهرست شده اند. 6990 و همچنین برای خرید موجود است. سونی اخیراً برند فرعی Inzone را با تمرکز بر تجهیزات جانبی بازی مانند هدفون و مانیتور معرفی کرد.

قیمت و در دسترس بودن Sony Inzone H3، H7، H9

از بین سه هدفون لیست شده برای فروش در هند، مدل پایه سونی Inzone H3 دارای اتصال سیمی است، در حالی که Inzone H7 و H9 هدست های بی سیم با بلوتوث و اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز هستند. همه هدفون‌ها را می‌توان با نرم‌افزار Sony Inzone Hub روی کامپیوتر شخصی‌سازی کرد و برای تنظیم دقیق پاسخ فرکانسی و تنظیمات اکولایزر استفاده کرد. هر سه هدفون برای استفاده با رایانه شخصی و کنسول های بازی مدرن از جمله سونی پلی استیشن 5 ساخته شده اند.