هدفون های بی سیم Noise Buds VS102 Pro با حداکثر 40 ساعت زمان پخش، ANC در هند راه اندازی شد: همه جزئیات


هدفون های بی سیم Noise Buds VS102 Pro با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) با قیمت روپیه در هند عرضه شده است. 1799. هدفون‌های بی‌سیم واقعی جدید از برند هندی Noise با فرم فاکتور داخل گوش، پشتیبانی از اتصال بلوتوث نسخه 5.3، راه‌اندازی Quad Mic، ANC و موارد دیگر عرضه می‌شوند. این هدفون ها همچنین دارای عمر باتری ادعایی تا 40 ساعت زمان پخش هستند. این در چهار رنگ – مشکی جت، بژ آرام، سبز شفق قطبی و آبی یخچالی موجود است. Noise Buds VS102 Pro همچنین دارای کنترل های لمسی روی گوش است.

Noise Buds VS102 Pro قیمت، در دسترس بودن

هدفون های Noise Buds VS102 Pro با قیمت روپیه عرضه شده است. 1799 در هند. آنها در حال حاضر در فروشگاه آنلاین GoNoise و همچنین در Flipkart فهرست شده اند. هدفون های بی سیم دارای چهار گزینه رنگی هستند – مشکی جت، بژ آرام، سبز شفق قطبی و آبی یخچالی.

مشخصات، ویژگی های Noise Buds VS102 Pro

هدفون های Noise Buds VS102 Pro دارای میکروفون چهارگانه با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا 25 دسی بل و همچنین حذف نویز محیطی (ENC) هستند. این ابزارهای پوشیدنی دارای فرم داخل گوش و کنترل‌های لمسی روی گوش هستند که به کاربران امکان می‌دهد ANC، شفافیت، حالت بازی، تنظیم صدا، کنترل موسیقی، تماس و همچنین دسترسی به Siri و Google Assistant را فعال کنند. همچنین قابلیت تماس بدون هندز را دارد. این هدفون با هر دو گوشی هوشمند اندروید و iOS سازگار است.

هدفون های Noise Buds VS102 Pro از درایورهای بلندگوی 11 میلی متری بهره می برند و همچنین دارای استاندارد IPX5 برای مقاومت در برابر تعریق و آب هستند. این هدفون از بلوتوث 5.3 با برد بی سیم 10 متر پشتیبانی می کند. Noise ادعا می‌کند که هدفون‌ها می‌توانند تا ۶ ساعت با یک بار شارژ و ۳۴ ساعت دیگر با کیس شارژ ارائه دهند. ویژگی Instacharge به کاربران اجازه می‌دهد تا 10 دقیقه برای 150 دقیقه بازی، هدفون‌ها را شارژ کنند.

وزن هدفون Noise Buds VS102 Pro هر کدام چهار گرم و وزن کیف شارژ حدود 34 گرم است. ابعاد کیس 57.5 × 52 × 26 میلی متر است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

محققان امنیتی می گویند هکرها از پاک کن SwiftSlicer برای از بین بردن فایل های ویندوز استفاده می کنند

ویدیوی برگزیده روز

چگونه اپلیکیشن ها کامیون داران و ارسال کنندگان را فعال می کنند





منبع