هدفون Nothing Ear Stick TWS در فشن شو بهار تابستان 2023 تیز شد

هیچ چیز با طراح مد چت لو همکاری نکرد آشکار کردن طراحی کیف شارژ در فشن شو بهار تابستان 2023. به گفته این شرکت Nothing Ear Stick طراحی ارگونومیک سبکی دارد که بسیار راحت است. همچنین از کیسه‌های Nothing Phone 1 سفارشی رونمایی کرد که ظاهراً برای جشن گرفتن رابط Glyph آن طراحی شده‌اند.

هیچ چیز ادعا نمی کند که Nothing Ear Stick برای ارائه خروجی بهبود یافته با Nothing Phone 1 طراحی شده است. علاوه بر این، در بیانیه ای که به The Verge داده شده است، سخنگوی Nothing فاش کرده است که Ear Stick یک محصول کاملاً جدید با کیف شارژ جدید است و جوانه های جدید

اگرچه این شرکت نگاه واضحی به هدفون ها ارائه نداده است، قاب شارژ شبیه به طرحی است که قبلا فاش شده بود. Nothing Ear Stick احتمالاً مانند AirPods بدون سر سیلیکونی عرضه می شود.

علاوه بر این، ظاهراً هیچ چیز از ویژگی ANC خلاص نشده است تا به قیمت 99 یورو (تقریباً 8000 روپیه) پایبند باشد. مدل قبلی آنها، Nothing Ear 1 نیز سال گذشته با قیمت 99 یورو در اروپا عرضه شد. این هدفون TWS با قیمت روپیه عرضه شد. 5999 در هند در زمان راه اندازی. آنها ادعا می کنند که با هر بار شارژ حداکثر 5.7 ساعت زمان گوش دادن و در مجموع 34 ساعت زمان پخش با کیس شارژ ارائه می دهند. Nothing Ear 1 همچنین دارای ویژگی هایی مانند ANC و حالت شفافیت است.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.





منبع Nothing Ear Stick، هدفون واقعی بعدی استریو بی سیم (TWS) این شرکت مستقر در بریتانیا، در نمایشگاه مد بهار تابستان 2023 در روز پنجشنبه با همکاری طراح مد Chet Lo به نمایش گذاشته شد. گفته می شود که این هدفون TWS “بسیار راحت” است. تصاویر فاش شده بیشتر بر روی قاب شارژ Nothing Ear Stick متمرکز شده اند که دارای طراحی استوانه ای غیر متعارف است. به نظر می رسد این کیس دارای یک پوسته بیرونی شفاف است. با این حال، طراحی هدفون‌ها هنوز در دست نیست.