هدفون Ptron Bassbuds Nyx TWS با جعبه شارژ شفاف، حالت فیلم در هند راه اندازی شد: تمام جزئیات


هدفون های استریو بی سیم واقعی Ptron Bassbuds Nyx (TWS) روز پنجشنبه در هند عرضه شد. آخرین نسخه اضافه شده به سری Bassbuds این شرکت دارای درایورهای 10 میلی متری است. Ptron همچنین یک کیس شارژ با طراحی شفاف با نمایشگر LED معرفی کرده است که میزان باتری کیس را نشان می دهد. هدفون Bassbuds Nyx از طراحی شیک دو رنگ برخوردار است و همچنین دارای یک گره فیلم اختصاصی است. هدفون های TWS دارای اتصال بلوتوث نسخه 5.1 هستند. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که Bassbuds Ultima می‌تواند تا 32 ساعت زمان پخش همراه با جعبه شارژ را ارائه دهد. این هدفون ها همچنین دارای گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق و آب هستند.

قیمت Ptron Bassbuds Nyx TWS در هند، در دسترس بودن

ایرفون Ptron Bassbuds Nyx TWS که به تازگی راه اندازی شده است قیمتی معادل روپیه دارد. 1299 و در حال حاضر از طریق آمازون به فروش می رسد. آنها را می توان با تخفیف روپیه خریداری کرد. به گفته این شرکت، 999 برای یک دوره زمانی محدود به عنوان بخشی از فروش راه اندازی در آمازون. هدفون های TWS از Ptron در یک گزینه رنگی “سفید و مشکی” به فروش می رسد.

مشخصات Ptron Bassbuds Nyx TWS

همانطور که گفته شد، هدفون Ptron Bassbuds Nyx TWS دارای طراحی دو رنگ شیک به همراه یک کیس شارژ شفاف است که دارای یک پنل LED است که سطوح شارژ را روی کیس نمایش می دهد. این هدفون ها همچنین دارای کنترل های حساس به لمس هستند که به کاربران امکان کنترل پخش موسیقی، پذیرش یا رد تماس ها و تنظیم سطح صدا را می دهند.

این هدفون به درایورهای دینامیکی 10 میلی متری مجهز شده است که ادعا می شود عملکرد بیس، میانه و سه برابری متعادلی را ارائه می دهد.

هدفون‌های Ptron Nyx TWS مجهز به چیپست پیشرفته‌ای هستند که گفته می‌شود 50 میلی‌ثانیه تأخیر کم را برای تجربه تماشای یکپارچه فیلم ارائه می‌کنند.

این هدفون با یک بار شارژ تا 9 ساعت استفاده می کند. در همین حال، به گفته Ptron، هدفون ها می توانند تا 32 ساعت با قاب شارژ دوام بیاورند. هدفون های TWS از شارژ سریع از طریق درگاه USB Type-C پشتیبانی می کنند و این شرکت می گوید شارژ کامل دستگاه یک ساعت طول می کشد. این هدفون همچنین دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب و تعریق است.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

نقد و بررسی PC Spider-Man: Miles Morales: بندری شگفت انگیز اما گران قیمت

سم بنکمن-فرید در نامه ای به کارمندان سابق FTX می گوید عمیقا متاسفم

ویدیوی برگزیده روز

لایکا M11 منحصر به فرد با یک لمس هنرمند





منبع