هدفون Xiaomi Buds 4 TWS با کدک ANC، LHDC 5.0، زمان پخش تا 30 ساعت راه اندازی شد

یک باتری 35 میلی آمپر ساعتی در داخل هر هدفون و یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی در داخل کیس شارژ وجود دارد. این کیس را می توان از طریق کابل USB Type-C همراه با آن شارژ کرد.

Xiaomi Buds 4 از درایورهای دینامیکی دوگانه مغناطیسی گرافن سفارشی شده این شرکت استفاده می کند و دارای جبران EQ تطبیقی ​​پویا برای خروجی صدای بهتر است. هدفون داخل گوشی دارای ویژگی ANC تطبیقی ​​است که ادعا می‌شود صدای باد 32.4 کیلومتر بر ساعت را حذف می‌کند. آنها همچنین دارای سه میکروفون با پشتیبانی هوش مصنوعی هستند.

ابعاد Xiaomi Buds 4 با قاب 50.90×58.09×26.98 میلی‌متر است. ابعاد هدفون ها 18.62×30.68×19.70 میلی متر است. وزن هر هدفون 4.4 گرم و وزن هدفون همراه با جعبه شارژ آن 37.65 گرم است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هنوز جزئیاتی در مورد عرضه Xiaomi Buds 4 در بازارهای جهانی از جمله هند توسط این شرکت اعلام نشده است.

مشخصات Xiaomi Buds 4

Xiaomi Buds 4 جدید دارای اتصال بلوتوث نسخه 5.3 با حداکثر فاصله عملیاتی 10 متر است. ادعا می شود که هدفون ها اولین هدفون هایی هستند که از کدک جدید LHDC 5.0 با نرخ نمونه برداری تا 192 کیلوهرتز پشتیبانی می کنند. آنها همچنین از کدک های بلوتوث AAC و SBC پشتیبانی می کنند. این هدفون همچنین دارای تاییدیه صوتی Hi-Res است.

Xiaomi Buds 4 که به تازگی راه اندازی شده است، 699 یوان (تقریباً 8200 روپیه) قیمت دارد. آنها در رنگ های فیلد سبز، سایه ماه و سفید دریاچه نمک ارائه می شوند و در حال حاضر برای خرید در چین در دسترس هستند.

Xiaomi Buds 4 در کنار سری Xiaomi 13 در روز یکشنبه عرضه شد. جدیدترین هدفون‌های استریو واقعاً بی‌سیم (TWS) به عنوان جانشین گوشی Xiaomi Buds 3 در سال گذشته همراه با چند ارتقاء ظاهر شدند. آنها دارای قابلیت حذف نویز فعال تطبیقی ​​(ANC) با صدای Hi-Fi و درایورهای مغناطیسی دوگانه هستند. این هدفون ها دارای بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال هستند و دارای LHDC 5.0 و همچنین پشتیبانی از صدای Hi-Res هستند. Xiaomi Buds 4 دارای رتبه IP54 برای مقاومت در برابر تعریق و آب است. شیائومی ادعا می‌کند که هدفون‌های TWS جدیدش می‌توانند در مجموع تا 30 ساعت زمان پخش را همراه با کیس شارژ ارائه دهند.

قیمت Xiaomi Buds 4

گفته می شود هدفون های TWS جدید شیائومی با یک بار شارژ تا شش ساعت پخش می شوند. این هدفون ها با یک کیس شارژ بیضی شکل همراه هستند و گفته می شود ترکیب آنها تا 30 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. علاوه بر این، ادعا می شود که آنها 2.5 ساعت زمان پخش را تنها با 10 دقیقه شارژ ارائه می دهند.

هدفون های Xiaomi Buds 4 دارای صدای فضایی هستند و از شارژ Type-C پشتیبانی می کنند. این هدفون دارای بدنه استاندارد IP54 است که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و دارای طراحی ارگونومیک برای اطمینان از راحتی در هنگام استفاده طولانی مدت است.