همکاری صندوق بین المللی پول با هند برای تدوین قوانین رمزنگاری در سطح جهانی تحت چارچوب G20

نمایندگان شرکت‌های رمزارز مانند WazirX و CoinSwitch در صحبت با گجت 360 گفتند که کمتر از یک سال از اجرای قوانین مالیاتی کریپتو در هند می‌گذرد و دولت وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل الگوهای تجاری و صنعتی مرتبط با کریپتو می‌کند. ملت.

خودی‌های صنعت در هند اخیراً پس از اینکه FM Sitharaman سکوت کاملی در مورد هر چیزی که به ارز دیجیتال مربوط می‌شود، ابراز ناامیدی کردند.

علیرغم سکوت هند در مورد موضع خود در مورد بخش کریپتو، ست مجدداً تأکید کرده است که صنعت کریپتو در هند غیرقانونی نیست.

صندوق بین‌المللی پول، که قبلاً نگرانی‌های خود را در مورد گسترش استفاده از این دارایی‌های کریپتو فرار اعلام کرده بود، در حال آماده‌سازی پیش‌نویسی برای قوانین بالقوه ارزهای دیجیتال است.

در حال حاضر، نظر صندوق بین المللی پول در مورد صنعت دارایی های دیجیتال مجازی ناشناخته باقی مانده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حالی که نگهداری و تجارت کریپتو در هند مجاز است، برخی از کسب و کارها نیز با پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده آزمایش کرده اند. برخلاف السالوادور، هند هیچ ارز دیجیتالی را با ارز فیات خود یکی نمی داند.

تهیه پیش نویس قوانین دقیق برای اداره بخش کریپتو در میان دستور کارهای اصلی هند در دوره ریاست یک ساله G20 قرار گرفته است. Nirmala Sitharaman، وزیر دارایی هند، در دسامبر گذشته اهداف مربوط به رمزنگاری هند را با گروه G20 در میان گذاشته بود.

صندوق بین‌المللی پول در حال کار بر روی مقاله‌ای با مشورت ما (هند) است که بر جنبه‌های سیاست پولی و رویکرد سیاست‌گذاری به دارایی‌های رمزنگاری متمرکز خواهد بود. در گزارش Coindesk به نقل از ست، قرار است سمینار ۱۳۵ دقیقه‌ای در مورد دارایی‌های کریپتو در مورد پاسخ سیاست (در طول جلسه G20 در اواخر این ماه) برگزار شود و برای آن دوباره صندوق بین‌المللی پول در حال آماده‌سازی مقاله نهایی است که پایه را تشکیل می‌دهد.

هند از کمک های صندوق بین المللی پول (IMF) در تلاش برای تدوین قوانین رمزنگاری که در سطح بین المللی کار می کنند، استقبال کرده است. این توسعه توسط آجی ست، وزیر امور اقتصادی هند تایید شده است. هند در دسامبر سال گذشته ریاست گروه کشورهای G20 را بر عهده گرفت. کشورهای درگیر در این برنامه ریزی تحت رهبری هند شامل آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا و روسیه و سایرین می باشند.