همکاری GameSwift با Polygon برای ساخت اکوسیستم بازی Web 3 مشابه Steam

GameSwift اعلام کرده است که در حال ایجاد یک اکوسیستم بازی وب 3 است که هدف آن امکان پذیرش انبوه بازی های مبتنی بر بلاک چین است. این رویکرد جدید به بازار توسط پلتفرم جذب سرمایه در بلاک چین Terra از مشارکت استراتژیک آن با Polygon ناشی شده است. این مشارکت به GameSwift، که به طور رسمی StarTerra است، اجازه می‌دهد تا راه‌اندازی اکوسیستم نوآورانه خود را آغاز کند و از فناوری Polygon Edge و اثبات دانش صفر استفاده کند. هدف آن تبدیل شدن به فروشگاهی یکپارچه برای بازی ها و گیمرهایی است که به دنبال مشارکت در وب 3 هستند.

GameSwift به عنوان یک اکوسیستم توسعه یافته توسط افرادی با اشتیاق به بازی، پیشینه فناوری قوی در بخش بازی و درک نوآوری بلاک چین، همراه با فناوری های مالی غیرمتمرکز که فرصت های بازی بلاک چین را گسترش می دهد، شناسایی می کند. هدف آن ادغام این اصول مستقل در یک پلتفرم است که درها را به روی پذیرش گسترده بازی های وب 3 در اولویت قرار می دهد.


GameSwift از محبوبیت StarTerra به عنوان اولین و بزرگترین سکوی پرتاب در اکوسیستم Terra در نتیجه معرفی گیمیفیکیشن به فرآیند تأمین مالی پروژه‌های جدید و نوآوری‌های متعدد در زمینه تأمین مالی جمعی سود خواهد برد. سیستم های تخصیص خودکار، جوایز برای بهترین شرکت کنندگان و سایر عناصر راه را هموار کردند. میانگین تعداد سرمایه گذاران اولیه صرافی غیرمتمرکز از میانگین DAO Maker، بزرگترین پلتفرم وب 3 جهان در نوع خود، فراتر رفت.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

هدفون Oppo Enco Buds 2 Budget TWS با درایورهای 10 میلی متری، زمان پخش تا 28 ساعت در هند عرضه شد





منبع به عنوان یک اکوسیستم جامعه محور که یک پلتفرم 360 درجه جامع را برای توسعه دهندگان بازی و استودیوها فراهم می کند، پیشنهادات GameSwift این امکان را برای توسعه دهندگان بازی و استودیوها فراهم می کند تا بازی های وب 2 خود را بدون دردسر وارد فضای وب 3 کنند. به این ترتیب، این پلتفرم به تسریع رشد وب 3 و بازی های بلاک چین با استفاده از گیمرهای وب 2 کمک می کند.

GameSwift که قبلا با نام StarTerra شناخته می‌شد، تغییر نام تجاری خود را انجام داده بود تا بتواند روی بخش‌های بازی خود تمرکز کند. با توجه به اینکه دلیل اینکه StarTerra به یکی از بزرگترین پروتکل‌های بلاک چین Terra تبدیل شد، تعجب آور نیست، به دلیل گیمیفیکیشن آن از فرآیند تامین مالی جمعی بود.