هند، آمازون، رئیس بخش ابر، پونیت چاندوک، استعفا داد: جزئیات

AWS، بزرگترین ارائه‌دهنده رایانش ابری، در حال حاضر ابزارهایی را برای کمک به توسعه‌دهندگان برای ایجاد نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد، از جمله تراشه‌های محاسباتی اختصاصی برای باریدن الگوریتم‌های AI بر روی حجم عظیمی از داده‌ها با هزینه کمتر نسبت به رقبای خدماتی که زمان لازم برای ایجاد یک را کاهش می‌دهند. چت بات یا سایر محصولات هوش مصنوعی.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد، پونیت چاندوک، رئیس بخش ابری Amazon.com هند و آسیای جنوبی از 31 آگوست استعفا داده است.

Akshara Bassi، یک تحلیلگر در Counterpoint Research گفت که این موقت فرصتی را برای سایر شرکت های ابری مانند Azure و Google Cloud Platform، همراه با بازیکنان داخلی، فراهم می کند تا پیشنهادات تهاجمی برای حساب ها ارائه دهند.

آمازون هند گفت وایشالی کاستور، در حال حاضر رئیس شرکت برای کسب و کارهای متوسط ​​و جهانی در AWS هند و جنوب آسیا، نقش رهبر موقت تجارت تجاری این واحد را بر عهده خواهد گرفت.

در ماه آوریل، AWS مجموعه‌ای از فناوری‌ها را با هدف کمک به سایر شرکت‌ها در توسعه ربات‌های چت و خدمات تولید تصویر خود با پشتیبانی هوش مصنوعی منتشر کرد.

این خبر بیش از دو هفته پس از آن منتشر شد که واحد رایانش ابری آمازون برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری 12.87 میلیارد دلاری (تقریباً 1060.12 کرور) در هند تا سال 2030 فاش کرد و سرمایه‌گذاری‌های گذشته خود را دو برابر کرد تا تقاضای رو به رشد برای چنین خدماتی در آسیا را برآورده کند. شماره 3 اقتصادی.

چاندوک در ژوئن 2019 سکان خدمات وب آمازون را به دست گرفته بود.

© تامسون رویترز 2023


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این شرکت همچنین در ماه فوریه با استارت‌آپ Hugging Face، مرکز توسعه نرم‌افزار، همکاری کرد تا انجام کار هوش مصنوعی (AI) در ابر آمازون را آسان‌تر کند.