هند بزرگترین بازار ساعت هوشمند در سطح جهان در سه ماهه سوم 2022 بود. Apple, Noise Led Respective Segments: Counterpoint

جالب اینجاست که کانترپوینت ساعت‌های هوشمند را به دو بخش عمده طبقه‌بندی کرده است – ساعت‌های هوشمند سیستم‌عامل سطح بالا و ساعت‌های هوشمند پایه. در رده اول، اپل و سامسونگ به لطف طیف محصولات اپل واچ و گلکسی واچ به ترتیب پیشتاز فضا در سطح جهانی هستند، در حالی که برندهایی مانند هوآوی، آمازفیت و گارمین پنج نفر برتر را تکمیل می کنند.

گزارش Counterpoint هند را بالاتر از آمریکای شمالی و چین قرار می دهد که به ترتیب 25 درصد و 16 درصد از محموله های جهانی ساعت های هوشمند را به خود اختصاص داده اند. رشد خارق‌العاده 171 درصدی هند در سال، به لطف نوآوری قابل توجه در فضای ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت و تقاضای فزاینده، از سوم به رتبه اول جهانی جهش کرد.

اپل و سامسونگ به لطف اپل واچ سری 8 و گلکسی واچ 5 به ترتیب رشد قابل توجهی را در فصل به سه ماهه تجربه کردند. کاهش رشد چین در این بخش و از دست دادن رتبه اول خود به دلیل ادامه سیاست “صفر کووید” این کشور است که منجر به تعطیلی و قفل شدن مکرر شده است و بنابراین بر تقاضای مصرف کنندگان برای ساعت های هوشمند تأثیر می گذارد که معمولاً به عنوان یک لوازم جانبی دیده می شود. بیش از یک نیاز الکترونیکی


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هند به بزرگ‌ترین بازار ساعت‌های هوشمند در سطح جهان تبدیل شده است، زیرا محموله‌های بامپر در سه ماهه سوم 2022 به این کشور کمک کرد تا از دیگر بازارهای جهانی در بخش ساعت‌های هوشمند پیشی بگیرد. طبق گزارش جدیدی از شرکت داده و تجزیه و تحلیل Counterpoint، 30 درصد از محموله‌های جهانی ساعت‌های هوشمند با برندهای مقرون‌به‌صرفه در بخش اصلی ساعت‌های هوشمند مانند نویز، فایر بولت و فروش قایق به هند وارد شده است. هند در سه ماهه سوم 2022 رشد سالانه 171 درصدی را تجربه کرد و از دیگر بازارهای کلیدی جهانی پیشی گرفت.

با این حال، این دسته ساعت های هوشمند پایه است که باعث رشد هند برای تبدیل شدن به بزرگترین بازار جهانی شده است. این بخش که شامل ساعت‌های هوشمندی است که سیستم‌عامل‌های پایه (مانند RTOS) را اجرا می‌کنند که از نصب برنامه‌های اضافی پشتیبانی نمی‌کنند، در سطح جهانی توسط سه برند هندی – Noise، Fire-Boltt و Boat هدایت می‌شوند. طبق گزارش Counterpoint، شیائومی و هوآوی نیز حضور کمتری در این بخش دارند، در حالی که Noise فقط کمی از Fire-Boltt پیشی گرفت و پیشتاز این بخش شد.