هند در میان 3 کشور برتر مشارکت کننده در رشد کاربران فعال فیس بوک: متا

این شرکت افزایش ۴ درصدی کاربران فعال روزانه جهانی (DAU) را به ۲ میلیارد نفر در دسامبر ۲۰۲۲ از ۱.۹۳ میلیارد در دسامبر ۲۰۲۱ گزارش کرده است.

هند از نظر کاربران فعال ماهانه نیز در میان سه شرکت کننده برتر قرار دارد.

متا گفت: «کاربران در هند، فیلیپین و بنگلادش سه منبع اصلی رشد DAU در دسامبر 2022 نسبت به مدت مشابه در سال 2021 بودند.

این شرکت یک کاربر فعال روزانه را به عنوان یک کاربر ثبت نام شده و وارد فیس بوک تعریف می کند که از طریق وب سایت یا دستگاه تلفن همراه خود از فیس بوک بازدید کرده یا از برنامه مسنجر (و همچنین یک کاربر ثبت نام شده فیس بوک) در یک روز معین استفاده می کند.

علاوه بر این، برخی از کشورها مانند هند و ترکیه قوانینی را در نظر گرفته یا تصویب کرده اند که الزامات حفاظت از داده ها را اجرا می کند یا نیاز به ذخیره سازی و پردازش محلی داده ها یا الزامات مشابه دارد که می تواند هزینه و پیچیدگی ارائه خدمات ما را افزایش دهد و باعث توقف ما شود. ارائه محصولات و خدمات ما در برخی کشورها، یا منجر به جریمه یا مجازات های دیگر می شود.”

متا همچنین به سرمایه گذاران هشدار داده است که به دلیل محتوای میزبانی شده در سرویس هایش با ذکر نمونه هایی از هند و آلمان، ممکن است با جریمه ها، دستورات محدود یا مسدود کردن خدمات در مناطق جغرافیایی خاص یا سایر راه حل های تحمیلی توسط دولت مواجه شود.

کاربران فعال ماهانه (MAU) تا 31 دسامبر 2022 با 2 درصد افزایش به 2.96 میلیارد از 31 دسامبر 2021 رسیده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این شرکت خطر فعالیت خود در هند را به دلیل چارچوب قانونی حفاظت از داده ها در هند تکرار کرد.

متا در یک پرونده نظارتی اعلام کرد که هند در میان سه کشور برتری است که از 31 دسامبر 2022 به رشد کاربران فعال فیس بوک کمک کرده است.

به عنوان مثال، قوانین در آلمان و هند در گذشته منجر به اعمال جریمه یا مجازات های دیگر به دلیل عدم رعایت برخی از حذف محتوا، همکاری اجرای قانون و تعهدات افشا شده است، و ممکن است در آینده منجر شود. گفت.

متا گفت: «کاربران هند، نیجریه و بنگلادش سه منبع اصلی رشد در سال 2022 نسبت به مدت مشابه در سال 2021 بودند.