هواوی پی 60 و سری میت 60 هواوی به زودی وارد تولید انبوه چیپست های اسنپدراگون می شوند


گفته می شود خط تولید هواوی P60 در حال ساخت است و انتظار می رود در ماه مارس سال آینده پوشش خود را از دست بدهد. اکنون یک منبع آگاه پیشنهاد کرده است که این گوشی های هوشمند به زودی همراه با سری Huawei Mate 60 به تولید انبوه می رسند. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه هواوی P60 می تواند از پردازنده Kirin 9100 استفاده کند. با این حال، منبع اطلاعاتی اشاره می کند که هر دوی این مجموعه ها دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون خواهند بود. علاوه بر این، انتظار می رود این گوشی های هواوی از اتصال 4G پشتیبانی کنند.

با توجه به الف توییت توسط تیتر Teme (توئیتر: @RODENT950)، سری Huawei Mate 60 می تواند از چیپست اسنپدراگون با کد SM8525 پشتیبانی کند. این می تواند یک نوع 4G از Snapdragon 8 Gen 2 SoC با نام رمز SM8550 باشد. به طور مشابه، سری هواوی P60 می‌تواند دارای تراشه 4G اسنپدراگون 8+ نسل 1 باشد.

Teme ادعا می کند که هر دوی این خطوط فقط اتصال 4G را ارائه می دهند. علاوه بر این، پردازنده Kirin 9100 که قبلا شایعه شده بود، در هواوی P60 وجود نخواهد داشت. علاوه بر این، انتظار می رود این گوشی های هوشمند هوآوی به زودی به تولید انبوه برسند.

گزارش‌های گذشته حاکی از آن است که سری هواوی P60 در مارس 2023 عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که گوشی هواوی P60 دارای همان لنز با دیافراگم متغیری است که در هواوی میت 50 وجود داشت. همچنین ممکن است یک سنسور تله فوتو 64 مگاپیکسلی در پشت وجود داشته باشد. .

کارشناس اطلاعات قبلا نیز داشته است به اشتراک گذاشته شده است رندرهای احتمالی هواوی P60. به نظر می رسد که یک بریدگی قرص شکل در جلو برای قرار دادن دوربین سلفی دوگانه دارد. گفته می شود در پشت این گوشی هوشمند دو جزیره دوربین دایره ای شکل وجود دارد. قسمت بالایی می تواند دو سنسور بزرگ را در خود جای دهد، در حالی که گفته می شود جزیره پایین دارای یک سنسور کوچک و یک فلاش LED است.

از سوی دیگر، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری میت 60 هواوی وجود ندارد. هواوی هنوز وجود این دو گوشی هوشمند را به طور رسمی تایید نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

سم بنکمن-فرید از FTX هفته آینده در مقابل کمیته مجلس نمایندگان آمریکا شهادت خواهد داد

ویدیوی برگزیده روز

انتشارات نتفلیکس در دسامبر 2022: قلعه، پیاز شیشه ای، امیلی در پاریس فصل 3 و موارد دیگر





منبع