هواوی Nova Y61 با صفحه نمایش 6.52 اینچی HD+، دوربین سه گانه هوش مصنوعی 50 مگاپیکسلی معرفی شد: تمام جزئیات

هواوی Nova Y61 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که ادعا می شود تا 6 ساعت پخش آنلاین ویدیو را ارائه می دهد. این گوشی از شارژ سریع 22.5 واتی Huawei SuperCharge نیز پشتیبانی می کند. دارای Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث نسخه 5.1 و اتصال بی سیم NFC است. یک پورت USB Type-C و یک جک 3.5 میلی متری هدفون وجود دارد. همچنین حسگر اثرانگشت در کنار آن تعبیه شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
هواوی Nova Y61 اخیراً در سایت جهانی هوآوی فهرست شده است. این گوشی هوشمند مقرون به صرفه را می توان جانشین هواوی Nova Y60 دانست که سال گذشته عرضه شد. هواوی Nova Y61 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی HD+ LCD با نرخ رفرش 60 هرتز است. این گوشی هوشمند از یک چیپست هشت هسته ای نامشخص تغذیه می کند و با رابط کاربری EMUI 12 کار می کند. دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 22.5 واتی Huawei SuperCharge پشتیبانی می کند. تلفن هوشمند 4G دو سیم کارته با وای فای 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث نسخه 5.1 و NFC سازگار است.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

ایلان ماسک افزایش اطلاعات نادرست و تئوری‌های توطئه درباره حمله به پل پلوسی را افزایش داد





منبع

Huawei Nova Y61 اکنون در سایت جهانی این شرکت فهرست شده است. هوآوی قیمت و جدول زمانی عرضه این گوشی هوشمند آینده را فاش نکرده است. این گوشی در رنگ های مشکی نیمه شب، سبز نعنایی و آبی یاقوت کبود عرضه خواهد شد. مدل 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی آن در سطح جهانی در دسترس خواهد بود، با این حال، نوع 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی آن فقط برای منطقه آسیا و اقیانوسیه هدف گذاری شده است.

مشخصات، ویژگی های هواوی Nova Y61

هواوی Nova Y61 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی HD+ (720×1600 پیکسل) LCD با نرخ تجدید 60 هرتز است. دارای یک بریدگی به سبک قطره آب در جلو برای قرار دادن دوربین سلفی است. این گوشی هوشمند از چیپست هشت هسته ای نامشخصی بهره می برد و از رابط کاربری EMUI 12 بهره می برد.

این دستگاه دارای تنظیمات دوربین پشتی سه گانه است که توسط یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 برجسته شده است. این گوشی همچنین دارای سنسور ماکرو با دیافراگم f/2.4 و سنسور عمق با دیافراگم f/2.4 است. Huawei Nova Y61 همچنین دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو با دیافراگم f/2.2 است. این تنظیمات دوربین قادر به ضبط ویدیوهای فول اچ دی هستند.