هیرواکی کیتانو، مدیر ارشد فناوری، می گوید: سونی پس از روشن شدن استفاده، آماده ساخت ربات های انسان نما است.

شرکت ماسک در حال برنامه ریزی برای استقرار هزاران ربات در کارخانه های خود است که در نهایت به میلیون ها نفر در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

هیرواکی کیتانو، مدیر ارشد فناوری سونی در مصاحبه ای به رویترز گفت: «از نظر فناوری، چندین شرکت در جهان از جمله این شرکت، فناوری کافی را دارند تا به محض اینکه مشخص شود کدام استفاده امیدوارکننده است، آنها را به سرعت تولید کنند.

سونی بیش از دو دهه پیش یک سگ ربات به نام Aibo را روانه بازار کرد. از سال 1999 تا 2006 حدود 150000 دستگاه Aibo فروخت و نسخه پیشرفته آن را در سال 2018 روانه بازار کرد و در شش ماه اول حدود 20000 دستگاه فروخت.

“در مورد متاورس، اینطور نیست که مردم فقط به این دلیل که شما یک مکان را ایجاد کرده اید ظاهر شوند… محتوا چیزی است که متاورز را می سازد یا می شکند.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گروه سرگرمی و الکترونیک ژاپنی سونی روز سه‌شنبه اعلام کرد که فناوری ساخت سریع روبات‌های انسان‌نما را پس از شناسایی نحوه استفاده مؤثر از آن‌ها در اختیار دارد.

متاورس یک اصطلاح مبهم است که این ایده را در بر می گیرد که مصرف کنندگان زمان بیشتری را در محیط های شبیه سازی شده آنلاین صرف می کنند. در حالی که این مفهوم در حال تکامل است، تبدیل به یک کلید واژه در جلسات توجیهی و محرکی برای تخصیص صنعت شده است.

روبات‌های انسان‌نما برای دهه‌ها توسط هوندا موتور و هیوندای موتور در حال توسعه بوده‌اند و در ماه سپتامبر، ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، نمونه اولیه ربات انسان‌نما Optimus خود را به نمایش گذاشت.

کیتانو گفت: «کلید توسعه اپلیکیشن است.

کیتانو گفت که سونی، مجهز به تخصص در فناوری صوتی و تصویری و محتوای سرگرمی غنی از جمله موسیقی و بازی‌های ویدیویی، در موقعیت خوبی قرار دارد تا نقش مهمی در متاورس یا دنیای مجازی فراگیر بازی کند.