هیچ چیز گوش نیست که با تخفیف روپیه فروخته شود. 1000 برای مشتریان هیچ چیز از طریق Flipkart

همچنین ادعا شده است که هدفون های Nothing تا 7 ساعت گوش دادن و حداکثر 3 ساعت مکالمه را با یک بار شارژ ارائه می دهند. در همین حال، گفته می شود که کیس Nothing Ear Stick تا 29 ساعت زمان گوش دادن و تا 12 ساعت زمان مکالمه را فراهم می کند.

هدفون های Nothing Ear Stick با درایورهای دینامیک 12.6 میلی متری در کنار سایر ویژگی ها عرضه می شوند. این هدفون ها دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار، آب و عرق هستند. این هدفون ها همچنین دارای قابلیت تشخیص درون گوش هستند.

هدفون Nothing Ear Stick در مقایسه با وزن 4.7 گرم Nothing Ear 1، سبک وزن و 4.4 گرم است. کیف Nothing Ear Stick با یک جفت هدفون و یک کیف شارژ با کابل USB Type-C عرضه می‌شود. قاب Nothing Ear Stick همچنین دارای طراحی چرخشی به باز است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

Nothing Ear Stick با تخفیف روپیه عرضه خواهد شد. 1000 در Flipkart برای کاربرانی که محصول Nothing دارند. به گفته این شرکت فناوری، در تاریخ 14 نوامبر، قبل از شروع فروش عمومی در 17 نوامبر، یک قطره محدود از Ear Stick وجود خواهد داشت. فروش در 14 نوامبر به مدت یک روز ادامه خواهد داشت که در طی آن کاربران می توانند از تخفیف استفاده کنند. هدفون های Nothing Ear Stick واقعی (TWS) در اواخر ماه گذشته در هند عرضه شد و قرار است از 17 نوامبر به فروش برسد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

iQoo 11 ممکن است گواهینامه 3C را دریافت کرده باشد، مشخصات مشخص شده است





منبع

همانطور که قبلا ذکر شد، Nothing و Flipkart دست به دست هم داده اند تا تخفیفی معادل روپیه ارائه دهند. 1000 در Ear Stick آینده برای کاربرانی که قبلاً محصولات Nothing دارند. قیمت Nothing Ear Stick در هند روپیه تعیین شده است. 8,499 و از 17 نوامبر در هند به فروش می رسد. از تخفیف ویژه TWS می توانید در 14 نوامبر از ساعت 12 بعد از ظهر استفاده کنید. این یک دوره فروش محدود خواهد بود که به مدت یک روز ادامه خواهد داشت. این تخفیف همچنین پس از شروع فروش Nothing Ear Stick در هند در 17 نوامبر در دسترس خواهد بود.