واتس‌اپ قابلیتی را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد گروه‌های اخیر را از طریق نام‌های مخاطب جستجو کنند: جزئیات

این اپلیکیشن پیام‌رسان اخیراً Polls را در کنار «Communities» راه‌اندازی کرده است، ویژگی‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد گروه‌های جداگانه را زیر یک چتر برای سازماندهی مکالمات گروهی داشته باشند.

در طول سال‌ها، واتس‌اپ ویژگی‌های مفیدی را روی پلتفرم خود ادغام کرده است، از جمله امکان پرداخت به سایر کاربران از داخل یک چت. سرویس پیام رسانی همچنین روی تعداد زیادی به روز رسانی کوچکتر اما مفید برای برنامه کار می کند.

واتس اپ که متعلق به متا است، طبق گزارش ها بیش از دو میلیارد کاربر از بیش از 100 کشور جهان دارد و به عنوان پرکاربردترین اپلیکیشن پیام رسان معرفی می شود.

پلتفرم رمزگذاری شده انتها به انتها با برنامه هایی مانند تلگرام و وی چت در میان سایرین رقابت می کند.

واتس اپ شروع به ارائه یک ویژگی برای کاربران برنامه دسکتاپ خود کرده است که به آنها امکان می دهد با وارد کردن نام مخاطبی که همچنین بخشی از گروه است، گروه های اخیر را پیدا کنند. این ویژگی در حال عرضه به آخرین نسخه پایدار واتساپ دسکتاپ است. یافتن گروهی با نام مبهم یا با کاراکترهای خاص نیز به لطف این ویژگی بسیار آسان تر خواهد شد. در حال حاضر این تغییر برای برخی از کاربران قابل مشاهده است و انتظار می رود در روزهای آینده امکان جستجوی گروه ها به سایر کاربران نیز برسد.

واتس اپ همچنین در حال کار بر روی طرح بندی متفاوت برای هشت ایموجی در برنامه است و همچنین به دنبال راه اندازی 21 ایموجی جدید است که در حال حاضر در دست توسعه هستند. WABetaInfo قبلاً گزارش داده بود که سه ایموجی قلب بزرگ در به‌روزرسانی بعدی واتس‌اپ بتا برای اندروید منتشر خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بر اساس گزارشی که توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo که برای اولین بار گزارش داده بود که این ویژگی در اختیار کاربران قرار می گیرد، این ویژگی با نسخه دسکتاپ واتس اپ نسخه 2.2245.9 و بالاتر سازگار خواهد بود.

این ویژگی برای افزودن راحتی بیشتر برای کاربرانی که کار می کنند یا بخشی از چندین گروه واتس اپ هستند، در نظر گرفته شده است. جستجوی گروه ها با استفاده از نام مخاطبینی که بخشی از آن گروه ها هستند، به این معنی است که کاربران دیگر نیازی به حفظ نام گروه های مختلف ندارند.