واتس‌اپ قابلیت به اشتراک‌گذاری پیام‌های صوتی را به‌عنوان به‌روزرسانی‌های وضعیت در آزمایش‌کنندگان بتا اندروید منتشر می‌کند: گزارش

طبق گزارشی که توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo منتشر شده است، آزمایش‌کنندگان بتا که به نسخه 2.23.2.8 به‌روزرسانی شده‌اند، اکنون می‌توانند یادداشت‌های صوتی را به‌عنوان به‌روزرسانی وضعیت WhatsApp ارسال کنند. وب سایت ردیاب ویژگی و به روز رسانی واتس اپ خاطرنشان می کند که این ویژگی در بخش وضعیت متن قابل مشاهده است و اضافه می کند که حداکثر زمان ضبط برای به روز رسانی وضعیت صوتی 30 ثانیه است. کاربران همچنین می‌توانند قبل از ضبط مجدد و اشتراک‌گذاری آن، آن را کنار بگذارند.

مانند سایر به‌روزرسانی‌های وضعیت، یادداشت‌های صوتی نیز با رمزگذاری سرتاسر (E2EE) محافظت می‌شوند. کاربران همچنین می توانند انتخاب کنند که چه کسی می تواند وضعیت خود را در تنظیمات حریم خصوصی خود ببیند. به طور مشابه، مانند به‌روزرسانی‌های وضعیت ویدیو، عکس و متن، وضعیت‌های صوتی نیز پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند. گزارش WABetaInfo اضافه کرد که این ویژگی احتمالا در هفته های آینده برای کاربران بیشتری در دسترس خواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها، واتس‌اپ قابلیت جدیدی را برای آزمایش‌کنندگان بتا اندروید آغاز کرده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد یادداشت‌های صوتی را به عنوان به‌روزرسانی وضعیت مبادله کنند. طبق یک ردیاب ویژگی، این ویژگی به شما امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌های وضعیت صوتی را «با یک مخاطب خاص که در تنظیمات حریم خصوصی شما پیکربندی شده‌اند» به اشتراک بگذارید. ویژگی جدید در بخش وضعیت متن برای کاربران منتخب در کانال بتا در دسترس است. این به‌روزرسانی‌های وضعیت صوتی، مانند به‌روزرسانی‌های ویدیو، عکس و متن نیز پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند.

بر اساس گزارش‌ها، واتس‌اپ نیز در حال کار بر روی یک ویژگی برای مقابله بهتر با پیام‌های اسپم است. سرویس پیام‌رسانی متعلق به متا در آزمایش ویژگی‌ای یافت شد که به کاربران امکان می‌دهد افرادی را که در لیست مخاطبین آنها نیستند، مستقیماً از نوار اعلان مسدود کنند. با استفاده از این ویژگی، کاربران در نهایت قادر خواهند بود بدون نیاز به باز کردن چت، مخاطبین ناآشنا و غیرقابل اعتماد را مسدود کنند.

اعلان‌های پیام واتس‌اپ در حال حاضر دو گزینه دارند: پاسخ و علامت‌گذاری به عنوان خوانده شده. ویژگی آتی گزینه سوم را به کاربران ارائه می دهد: مسدود کردن، که طبق گفته ردیاب ویژگی، فقط برای پیام های دریافتی از فرستندگان ناشناس در دسترس خواهد بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع