واتس اپ اندروید بتا با قابلیت ایجاد جوامع در حال انتشار: گزارش

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که اعضای انجمن می‌توانند هنگام پیوستن به یک انجمن جدید، زیر گروهی را که انتخاب می‌کنند انتخاب کنند. طبق گزارشات، آنها همچنین مجاز به ترک گروه های فرعی بدون ترک جامعه هستند. به نظر می رسد که مدیران انجمن توانایی غیرفعال کردن یک انجمن را دارند. این به‌روزرسانی همچنین به اعضا اجازه می‌دهد تا یک انجمن را به WhatsApp گزارش دهند.

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ به‌روزرسانی جدیدی را برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی ارائه می‌کند که توانایی ایجاد انجمن‌ها را ارائه می‌دهد. گفته می شود این ویژگی در حال حاضر برای تعداد محدودی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس است. پلتفرم ارتباطی متعلق به متا قبلاً در حال کار بر روی برگه جوامع مشاهده شده بود. گفته می‌شود که این ویژگی آینده به کاربران واتس‌اپ اجازه می‌دهد تا «انجمن‌هایی» ایجاد کنند که می‌توانند حداکثر 10 زیر گروه را با حداکثر 512 شرکت‌کننده در هر زیرگروه میزبانی کنند.

طبق گزارش ردیاب ویژگی واتس اپ WABetaInfo، واتس اپ برای اندروید نسخه بتای 2.22.19.3 توانایی ایجاد یک انجمن را به ارمغان می آورد. طبق گزارش، این ویژگی در حال حاضر برای تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است.

واتس اپ برای اندروید نسخه بتای 2.22.19.2 نیز طبق گزارش ها با ویژگی انجمن ها سازگار است. با این حال، گفته می شود که کاربران می توانند در صورت فعال بودن این ویژگی برای حساب هایشان، به انجمن ها بپیوندند. به گفته WABetaInfo، حتی پس از نصب به‌روزرسانی‌های سازگار، کاربران ممکن است نتوانند حتی پس از اضافه شدن توسط مدیر انجمن به انجمن‌ها بپیوندند.

انجمن های واتساپ دارای انجمن های واbetainfo واتساپ هستند

بر اساس گزارش اخیر، واتس اپ همچنین در حال کار بر روی ویژگی است که به کاربران اجازه می دهد شماره تلفن خود را از زیر گروه های واتس اپ خاص مخفی کنند، از طریق تنظیماتی که انتظار می رود پس از ارائه این ویژگی برای همه کاربران در دسترس باشد. .




منبع

ویژگی جوامع واتس اپ برای برخی از کاربران در آخرین نسخه بتا اندروید فعال شد
اعتبار عکس: WABetaInfo

بر اساس گزارش‌ها، واتس‌اپ به‌طور خودکار یک گروه اعلامی ایجاد می‌کند که کاربر یک انجمن جدید ایجاد می‌کند. ظاهراً مدیران انجمن می‌توانند از این گروه برای اشتراک‌گذاری پیام‌هایی استفاده کنند که همیشه برای همه اعضای انجمن قابل مشاهده است.

طبق گزارش‌ها، این به‌روزرسانی تب دوربین را در گوشه سمت چپ بالای برنامه با تب جوامع جایگزین می‌کند. گفته می‌شود که این تب به کاربران اجازه می‌دهد تا یک انجمن با حداکثر 10 زیر گروه، طبق ردیاب ویژگی ایجاد کنند، در حالی که گفته می‌شود یک گروه فرعی می‌تواند تا 512 شرکت‌کننده را پشتیبانی کند.