واتس اپ قابلیت مشاهده به روز رسانی های وضعیت در لیست چت را برای برخی از آزمایش کنندگان بتا اندروید اضافه می کند: گزارش

طبق گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسانی متا، واتس‌اپ، به کاربران اجازه می‌دهد تا روی تصویر نمایشگر مخاطب کلیک کنند تا مستقیماً به‌روزرسانی‌های وضعیت خود را در لیست چت خود مشاهده کنند. در این گزارش همچنین اشاره شده است که این ویژگی را می‌توان با بی‌صدا کردن تمام به‌روزرسانی‌های وضعیت در برنامه WhatsApp for Android غیرفعال کرد. طبق این گزارش، این ویژگی می‌تواند در هفته‌های آینده برای آزمایش‌کنندگان بتا بیشتری عرضه شود. این گزارش اضافه کرد که انتظار می رود نسخه بتای فوق نیز در آینده برای iOS منتشر شود. واتس اپ هنوز به طور رسمی جدول زمانی انتشار این ویژگی را اعلام نکرده است.

طبق گزارش قبلی، واتس اپ شروع به عرضه نسخه بتا این برنامه برای اندروید با قابلیت لغو حذف پیام کرده است. کاربران می توانند پیام هایی که به طور تصادفی حذف شده اند را بازیابی کنند.

طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ امکان مشاهده به‌روزرسانی‌های وضعیت در فهرست چت را برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، گفته می‌شود که این ویژگی جدید با نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید نسخه 2.22.18.17 عرضه شده است. ظاهراً این ویژگی قبلاً در دست توسعه بود. گفته می‌شود که این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا برای مشاهده به‌روزرسانی وضعیت، روی تصویر نمایش مخاطب در لیست چت کلیک کنند. این گزارش همچنین تاکید می کند که ویژگی جدید را می توان با بی صدا کردن همه به روز رسانی های وضعیت غیرفعال کرد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

وب‌سایت موتورولا 10 گوشی هوشمند Moto Edge سری G را برای دریافت به‌روزرسانی اندروید 13 فهرست کرده است: همه جزئیات





منبع

بر اساس گزارش ردیاب ویژگی‌های واتس‌اپ WABetainfo، پلتفرم پیام‌رسانی فوری نسخه بتای واتس‌اپ برای اندروید نسخه ۲.۲۲.۱۸.۱۷ را برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا منتشر کرده است. طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در نسخه آزمایشی جدید این قابلیت را برای کاربران اضافه کرده است که به‌روزرسانی‌های وضعیت را از مخاطبین خود در لیست چت مشاهده کنند.

اخیراً، پلتفرم پیام‌رسانی فوری اپلیکیشن بومی واتس‌اپ ویندوز را منتشر کرده است. این شرکت همچنین نسخه بتا برنامه بومی را برای کاربران مک منتشر کرده بود. این شرکت ادعا می کند که برنامه بومی ویندوز قابلیت اطمینان و سرعت را افزایش می دهد. طبق گفته واتس اپ، گفته می شود که برای سیستم عامل های دسکتاپ طراحی و بهینه شده است.