واریز وجه الون ماسک در توییتر برای 6 تا 7 اکتبر، 10 روز قبل از راه اندازی مجدد برنامه ریزی شد.

بعداً در روز سه‌شنبه، توییتر از صدراعظم کاتالین مک کورمیک می‌خواهد تا ماسک را که مدیر اجرایی شرکت خودروسازی تسلا است، به دلیل نادیده گرفتن ادعای تیم حقوقی‌اش به دستورات دادگاه برای ارائه پیام‌های ماسک درباره تصمیمش برای پایان دادن به معامله، مجازات کند.

برایان کویین، استاد دانشکده حقوق کالج بوستون، گفت که زمان واریز وجه مهم است و توییتر ممکن است بهتر باشد مصاحبه ماسک را تا زمانی که ارتباطات او را به دست آوردند به تعویق بیاندازد.

دو طرف در حال انجام ده ها سپرده گذاری و بررسی هزاران سند و ارتباطات برای آماده سازی برای محاکمه پنج روزه از 17 اکتبر در ویلمینگتون، دلاور هستند.

کوین گفت: “شما بهترین شاهدان خود را تا آنجا که ممکن است به تعویق می اندازید، بنابراین تمام اکتشافات را خواهید داشت.”

استیضاح الون ماسک توسط وکلای توییتر از این هفته به 6 تا 7 اکتبر موکول شد، درست 10 روز قبل از محاکمه در مورد درخواست وی برای کناره گیری از تصاحب 44 میلیارد دلاری (تقریباً 3,59,600 کرور) و این تاخیر می تواند تاثیرگذار باشد. به نفع شرکت شبکه اجتماعی

انتظار می رود وکلای توییتر تلاش کنند نشان دهند که ماسک به دلیل سقوط بازارهای مالی از این معامله صرف نظر کرده است.

پاسخ ماسک به پیشنهاد توییتر تحت مهر ثبت شد. وکلای او در گذشته گفته‌اند که این شرکت رسانه‌های اجتماعی ماسک را متهم می‌کند که اسناد و پیام‌ها را برای منحرف کردن دادگاه از سوء استفاده‌های اکتشافی خود این شرکت مخفی کرده است.

برکناری ثروتمندترین فرد جهان در ابتدا برای این هفته برنامه ریزی شده بود، اما منابع نزدیک به دعوی در روز دوشنبه گفتند که زمان مصاحبه با توجه به ماهیت سریع دعوا همیشه در معرض تغییر بوده است.

انتظار می‌رود که تسلیم ماسک بخش مهمی از این دعوا باشد. در شهادت های گذشته، او تحت سوگند رزمنده بوده است.

توییتر از مک کورمیک می خواهد که به ماسک دستور دهد تا معامله را با قیمت توافقی 54.20 دلار (تقریباً 4400 روپیه) برای هر سهم ببندد. این میلیاردر به دنبال حکمی است مبنی بر اینکه توییتر با مخفی نگه داشتن اطلاعات مهم در مورد کاربران، توافقنامه معامله را نقض کرده است و به ماسک اجازه می دهد بدون جریمه کنار رود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع