وان پلاس نورد واچ دارای بیش از 105 حالت ورزشی و مشخصات بیشتر فاش شد

OnePlus در مورد تاریخ عرضه این ساعت هوشمند سخت صحبت کرده است. یکی دیگر از ویژگی های ساعت هوشمند قرار است روز چهارشنبه فاش شود و تصویر تیزر نشان می دهد که می تواند مربوط به ویژگی های سلامت ساعت هوشمند باشد.

OnePlus Nord Watch با نظارت بر اشباع اکسیژن خون، ساعت‌ها ردیابی ضربان قلب، نظارت بر استرس و ویژگی‌های ردیابی سلامت زنان عرضه می‌شود. علاوه بر این، طبق گزارش های قبلی، این ساعت هوشمند از اتصال بلوتوث نسخه 5.2 بهره می برد.

این شرکت پیش از عرضه این ساعت هوشمند در کشور اعلام کرده است که OnePlus Nord Watch دارای بیش از 105 حالت ورزشی از جمله پیاده روی داخلی و خارجی، دویدن، یوگا، کریکت و دوچرخه سواری خواهد بود. این شرکت همچنین برخی از مشخصات کلیدی ساعت آینده OnePlus Nord Watch را فاش کرده است. در حال حاضر تایید شده است که دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با نرخ تجدید 60 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت است. OnePlus Nord Watch همچنین شامل بیش از 100 صفحه ساعت قابل تنظیم است.

OnePlus به تدریج مشخصات کلیدی OnePlus Nord Watch را فاش می کند. روز دوشنبه، این شرکت فاش کرد که ساعت هوشمند آینده با پشتیبانی از بیش از 105 حالت ورزشی از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، یوگا و کریکت عرضه خواهد شد.

این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که OnePlus Nord Watch دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 368×448 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت است. از آن زمان، OnePlus اعلام کرده است که نمایشگر دارای نرخ تجدید 60 هرتز است. این ساعت هوشمند همچنین با بیش از 100 صفحه ساعت قابل تنظیم آنلاین عرضه خواهد شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در اخبار مرتبط، اخیراً مشخصات کلیدی و رندرهای طراحی OnePlus Nord Watch به بیرون درز کرده است. رندرهای ادعایی یک صفحه مستطیل شکل با دکمه ناوبری در سمت راست به نمایش گذاشته شده است. همچنین نشان می دهد که این ساعت هوشمند با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار خواهد بود. این ساعت هوشمند دارای ساختار IP68 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است و انتظار می رود عمر باتری 30 روزه داشته باشد.