وان پلاس 11 5G، OnePlus Buds Pro 2، قیمت صفحه کلید OnePlus در هند قبل از عرضه: گزارش

گزارش دیگری توسط 91Mobiles نشان می دهد که صفحه کلید OnePlus در کنار دو محصول دیگر ذکر شده در 7 فوریه عرضه خواهد شد. در این گزارش یک صفحه فرود برای محصول ذکر شده است که مرحله آزمایش آن را تایید می کند. کیبورد OnePlus که در رنگ سفید دیده می‌شود، گفته می‌شود که دارای طراحی واشر است که حرکت دقیق‌تر و در عین حال نرم‌تر و صدای رضایت‌بخش را تضمین می‌کند. در این گزارش آمده است در حالی که صفحه‌کلید بی‌صدا نیست، ادعا می‌شود که صدای قابل شنیدن با حفظ تجربه تایپ برتر، ضعیف شده است. گفته می شود صفحه کلید OnePlus با مک، ویندوز و حتی لینوکس سازگار است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

آخرین گزارش PriceBaba همچنین قیمت هندی OnePlus Buds Pro 2 را که در اوایل ماه جاری در چین عرضه شد و صفحه کلید OnePlus که اولین صفحه کلید مکانیکی قابل شخصی سازی این شرکت است، نشان می دهد. گفته می‌شود که Buds Pro 2 با قیمتی معادل روپیه عرضه می‌شود. 11999، در حالی که انتظار می رود کیبورد قیمتی معادل روپیه داشته باشد. 9,999.

قیمت نسخه پایه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی OnePlus 11 5G، روپیه خواهد بود. 54999، در حالی که انواع رم 16 گیگابایتی با حافظه 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی قیمتی معادل روپیه خواهند داشت. 59999 و روپیه بر اساس این گزارش به ترتیب 66999 نفر.

طبق گزارش PriceBaba، OnePlus 11 5G در انواع حافظه رم 12 گیگابایتی + 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.

پیش از این، گزارشی نشان داده بود که نسخه جهانی OnePlus 11 5G می‌تواند در دو رنگ – مشکی تایتان و سبز ابدی در دسترس باشد. در همین گزارش، پیشنهاد شد که گوشی دارای ویژگی‌های مشابه نسخه چینی خود باشد، اما به جای ۱۰۰ وات SuperVOOC، از شارژ سریع SuperVOOC ۸۰ واتی بهره می‌برد و به‌جای پوسته ColorOS روی OxygenOS 13 کار می‌کند.

این شرکت تایید کرده است که OnePlus 11 5G و OnePlus Buds Pro 2 در رویداد OnePlus Cloud 11 در تاریخ 7 فوریه در هند معرفی خواهند شد. طبق گزارش ها، صفحه کلید OnePlus، اولین صفحه کلید این شرکت، نیز در این رویداد عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند OnePlus 11 5G و Buds Pro 2 هر دو در اوایل این ماه در چین عرضه شدند. گزارش شده است که نسخه جهانی این گوشی هوشمند دارای مشخصات و ویژگی های مشابه با همتای چینی خود است و تفاوت هایی در قابلیت های شارژ سریع و سیستم عامل آن دارد.