ورزش‌های ورزشی اکنون به‌عنوان بخشی از رویداد چند ورزشی شناخته شده است، که باید توسط وزارت ورزش: دولت مراقبت شود

ما دائماً روی ایجاد تفاوت بین esports و iGaming کار کرده‌ایم و در نهایت تلاش‌های ما محقق شد. ما از این اعلامیه توسط دولت خود استقبال می‌کنیم که راه‌های جدیدی را برای ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بیشتر در این صنعت پررونق باز می‌کند.

اما به دنبال اطلاعیه رئیس جمهور، که در 23 دسامبر صادر شد، مبنی بر اینکه وزارت فناوری اطلاعات، آژانس اصلی امور مربوط به بازی های آنلاین خواهد بود و وزارت ورزش باید آن را در برنامه درسی خود بگنجاند، این موضوع برای علاقه مندان به ورزش های ورزشی ضربه خورده است.

“از این به بعد، ما باید زیرساخت های مناسب، امکانات آموزشی و مربیگری را برای ورزشکاران جوان خود ایجاد کنیم. فقط زمان کوتاهی است تا شاهد قرارگیری ورزش های الکترونیکی در لیگ کریکت، فوتبال، بسکتبال و غیره و داشتن هواداران مشابه باشیم. سوجی گفت: قدرت، مقیاس و جنون.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

دولت هند روز سه‌شنبه با ادغام آن با رشته‌های ورزشی اصلی در این کشور، به ورزش اسپورت کمک کرد.

تیم DOTA 2 هند در اولین مسابقات ورزشی مشترک المنافع که در ماه اوت در بیرمنگام برگزار شد با شکست نیوزلند برنز را به دست آورد.

این گام بزرگ بعدی در حمایت از توسعه و ادغام ورزش مجازی با جنبش المپیک و تعامل بیشتر با گیمرهای رقابتی است.

این ورزش اولین حضور خود را در بازی های آسیایی که سال آینده در هانگژو چین برگزار می شود، خواهد داشت.

لوکش سوجی، مدیر فدراسیون ورزش های ورزشی هند و نایب رئیس فدراسیون ورزش های آسیایی، در واکنش به گزارش گنجاندن آن به عنوان یک ورزش اصلی، گفت که تلاش های این انجمن سرانجام به ثمر نشست.

تقاضای فزاینده ای برای گنجاندن Esports در برنامه درسی رویدادهای چند رشته ای پس از گنجاندن آن در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 به عنوان یک ورزش نمایشی وجود داشت، به این معنی که مدال های کسب شده در این ورزش در فهرست مدال های رسمی به حساب نمی آمدند.

انجمن بین‌المللی المپیک (IOC) نیز در حال عمومی کردن ورزش الکترونیکی است و سنگاپور میزبان افتتاحیه هفته ورزش‌های ورزشی المپیک در ژوئن سال آینده است.

IOC در نوامبر سال جاری اعلام کرده بود که هفته ورزش های المپیک بهترین ورزش های مجازی – ورزش های ترکیبی فیزیکی و شبیه سازی شده – را در جشنواره چهار روزه از 22 تا 25 ژوئن، از جمله نمایش جدیدترین فناوری ها، میزگردها، جلسات آموزشی به نمایش می گذارد. و نمایش مسابقات

رئیس جمهور هند، دروپادی مورمو، در اجرای اختیارات «اعطا شده به موجب بند (3) ماده 77 قانون اساسی»، قوانین حاکم بر ورزش های ورزشی را اصلاح کرد و از وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MeitY) و وزارت ورزش خواست که شامل “ورزش الکترونیکی به عنوان بخشی از رویدادهای چند ورزشی”.

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک، ماه گذشته گفته بود که افتتاحیه هفته ورزش های المپیک نقطه عطف مهمی “در جاه طلبی ما برای حمایت از رشد ورزش های مجازی در جنبش المپیک” خواهد بود.