وزیر فناوری اطلاعات می گوید صادرات آیفون از هند در ماه دسامبر به یک میلیارد دلار رسید

شارما گفت که هند در حال ایجاد یک اکوسیستم کامل از سخت افزارهای الکترونیکی، نیمه هادی ها و کار بر روی ایجاد امکاناتی مانند کارخانه های ساخت است.

وی گفت که دولت بر فناوری های نوظهور تمرکز کرده است.

“ما در حال انجام تحقیقات و توسعه زیادی در زمینه فناوری عمیق هستیم. من در مورد ماموریت های ابر محاسباتی و محاسبات کوانتومی صحبت کرده ام. ما همچنین یک ظرفیت 20 پتافلاپ ایجاد کرده ایم که اکنون در بسیاری از IIT ها و موسسات تحقیقاتی ما راه اندازی شده است. در حال ظهور. فن‌آوری‌ها یک رکن پنجم جدید برای ما هستند.»

اپل در حال حاضر آیفون را در هند و در کارخانه تولیدی فاکسکان و ویسترون تولید می کند.

پیش از این، پیوش گویال، وزیر بازرگانی اتحادیه، گفت که اپل به دنبال افزایش تولید خود در هند است، زیرا محیط تجاری به شرکت‌های جهانی کمک می‌کند تا کشور را پایگاه خود کنند.

وزیر فناوری اطلاعات گفت که دولت قرار است فعالانه تلاش کند تا هند را به یک کشور با استعداد تبدیل کند، از مهارت های ابتدایی تا پیشرفته و عمیق.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

یک مقام ارشد دولتی روز دوشنبه گفت که اپل، سازنده آیفون، نه تنها برای هند تلفن همراه تولید می کند، بلکه گوشی هایی به ارزش 1 میلیارد دلار (تقریبا 8200 کرور روپیه) تا دسامبر صادر کرده است. الکش کومار شارما، وزیر الکترونیک و فناوری اطلاعات، هنگام سخنرانی در The Business 20 (B20)، انجمن گفتگوی رسمی G20 با جامعه تجاری جهانی، گفت که تعدادی طرح برای تبدیل هند از یک کشور خدماتی به یک کشور محصول معرفی شده است.

“طرح مشوق مرتبط با تولید (PLI) در واقع سر و صدایی در بازار ایجاد کرده است. تولید موبایل ما به سطح بعدی رفته است. ما نه تنها آن را برای هند می سازیم بلکه اپل در حال صادرات از هند است. رقم دسامبر که به تازگی دریافت کرده ایم این است. شارما گفت که آنها 1 میلیارد دلار (تقریباً 8200 کرور) تلفن همراه صادر کرده اند.