وزیر مخابرات گفت: خدمات BSNL 5G در 5 تا 7 ماه آینده در برج های 1.35 لک عرضه می شود

وایشناو در مورد تشویق نوآوری و اکوسیستم استارتاپی گفت که راه آهن و دفاع هند مدلی را برای حمایت از استارتاپ ها از مرحله ایده تا اثبات مفهوم آغاز کرده اند و در برخی موارد حداقل برای سه تا چهار سال بازار یا جریان درآمدی ارائه می دهند.

او گفت BSNL حدود 135000 دکل سیار در سراسر کشور با حضور بسیار قوی در مناطق روستایی دارد که هنوز به طور کامل توسط سایر فعالان مخابراتی پوشش داده نشده است.

وزیر گفت که کیفیت صدای داخل قطار یک تا صدم صدای داخل هواپیما است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

وایشناو گفت: “پشته فناوری مخابرات قرار است راه اندازی شود. این یک پشته فناوری 4G است که در بازه زمانی 5 تا 7 ماهه به 5G ارتقا می یابد. این پشته فناوری در سراسر دکل های مخابراتی 1.35 هزار نفری در کشور پخش خواهد شد.” گفت.

آشوینی وایشناو، وزیر ارتباطات و راه آهن اتحادیه روز پنجشنبه گفت، فناوری 4G دولتی BSNL طی 5 تا 7 ماه آینده به 5G ارتقا می یابد و در 1.35 هزار دکل مخابراتی که این شرکت در کشور دارد، عرضه خواهد شد. وزیر در حالی که در یک رویداد CII صحبت می کرد، گفت که دولت برنامه هایی برای افزایش صندوق توسعه فناوری مخابرات از روپیه روپیه دارد. 500 کرور در سال تا روپیه. 4000 کرور برای تشویق نوآوری های بومی.

وزیر راه‌آهن هند بوژی Vande Bharat را با حاشیه 1 میلی‌متر طراحی کرده است که آن را به یک طرح با کیفیت صادراتی تبدیل می‌کند و روزنامه‌های 18 کشور به تنهایی درباره آن منتشر کرده‌اند.

او گفت که این صنعت مسئولیت دریافت گواهینامه های کلاس جهانی را برای محصولات خود دارد و همیشه چالش بزرگتری را انجام می دهد و چیزی را با کیفیت بهتری ارائه می دهد که فقط کلمه متوجه صنایع هند می شود.

وزیر گفت: با گسترش 5G در سراسر شبکه BSNL، شرکت بخش دولتی در مقایسه با دو بازیگر بزرگ دیگر و یک بازیگر سوم، به یک بازیگر اصلی در فضای مخابراتی و به ویژه برای مناطق دوردست تبدیل خواهد شد. توسط یک مکانیسم معمولی بازار ارائه نمی شود.

وزیر گفت: “شما می توانید ایده های جدیدی برای راه حل های جدید ارائه دهید. از یک ایده شروع کنید و به سطح محصول برسید. آزمایش های مشابهی در بسیاری از بخش ها انجام خواهد شد.”

BSNL از خدمات مشاوره تاتا (TCS) خواسته است تا تجهیزاتی را برای آزمایش 5G ارائه دهد تا شرکت مخابراتی بتواند آزمایشات خدمات 5G را آغاز کند.

او گفت که طراحی یک بوژی ریلی با این نوع حاشیه و فنر بسیار مستحکم تقریباً مانند بالشتکی که وسیله نقلیه بر روی آن قرار دارد، کار بسیار دشواری است.

ما آن مدل را به فضای مخابراتی می‌بریم. صندوق توسعه فناوری مخابرات سالانه 500 کرور روپیه تأسیس شده است. ما آن را به 3000 تا 4000 کرور روپیه در سال خواهیم رساند. این صندوق توسعه فناوری در دسترس کل صنعت خواهد بود. وایشناو گفت.

وی گفت: راه آهن در حال حاضر بیش از 800 استارتاپ مرتبط با این برنامه دارد و 2000 استارتاپ در حوزه دفاعی نیز بخشی از آن هستند.

ما چالشی را پذیرفتیم که حاشیه طراحی باید کمتر از 1 میلی‌متر باشد. اگر 3 و قطعاً 1 میلی‌متر انجام می‌دادیم، می‌توانستیم به آلمان صادر کنیم. وایشناو گفت: حدود 75 تا 80 قطار خواهد داشت و وقتی این 80 تا 100 قطار برای 2 تا 3 سال کار کنند، کل بازار جهان بازار هند خواهد بود.

وایشناو در پاسخ به سوالی درباره نقش BSNL در بخش مخابرات توسط مدیر عامل بانک کوتاک، اودی کوتاک، گفت که BSNL به یک عامل تثبیت کننده بسیار قوی در فضای مخابراتی تبدیل خواهد شد.

این قطار با وجود وضعیت ریل‌های امروزی ما می‌تواند کیفیت سواری را ارائه دهد که به طور قابل‌توجهی نسبت به قطارهای دیگر در کشور برتری دارد. این قطار با اکثر قطارهای بین‌المللی در جهان قابل مقایسه است. این قطار در 180 آزمایش شد. کیلومتر در ساعت در مسیری بین دهلی و کوتا و یک لیوان آب حتی تکان نمی خورد.”