وصله‌های Gotham Knights مشکلات عملکرد را در رایانه‌های شخصی، PS5، سری Xbox S/X برطرف خواهند کرد.


Gotham Knights در حال دریافت یک سری پچ است. در یک تاپیک توییتری، توسعه دهنده WB Games Montréal مشکلاتی را که می‌خواهد از طریق به‌روزرسانی‌های آینده برطرف کند، از مشکلات عملکرد رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری S/X شروع کرده است. وصله‌ای برای اولی در حال حاضر زنده است، با هدف رفع مشکلات کلی ورودی صفحه‌کلید، دعوت‌نامه‌های هم‌آپ، و ثبات، که منجر به از کار افتادن بازی برای چندین بازیکن در رایانه شخصی شد. آنهایی که روی PS5 و Series S/X قرار دارند در اواخر هفته یک پچ دریافت خواهند کرد، اگرچه استودیو جزئیات زیادی ارائه نمی دهد.

برای بازیکنان کنسول ما، پچ بعدی Gotham Knights برای پایان هفته برنامه ریزی شده است، با اطلاعات دقیق تر به زودی. مانند رایانه شخصی، این وصله به مجموعه ای از اصلاحات مورد نیاز که از زمان راه اندازی ظاهر شده اند، می پردازد. در سطح گسترده‌تر، WB Games Montréal می‌گوید که از چالش عملکرد آگاه است و سخت در حال کار بر روی یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر است که نوید بهترین تجربه ممکن را می‌دهد. یک هفته قبل از عرضه، Fleur Marty، تهیه‌کننده اجرایی، در سرور رسمی Discord شب‌های گاتهام تأیید کرد که بازی روی PS5 و Xbox Series S/X با نرخ 30 فریم در ثانیه قفل خواهد شد.

نقد و بررسی Gotham Knights: Batman Arkham Meets Marvel’s Spider-Man، Minus the Ingenuity

حالت عملکرد 60 فریم بر ثانیه در کنسول‌های نسل کنونی گزینه‌ای نبود، و حتی در آن زمان، بازی مشکلات فنی را در هنگام راه‌اندازی ایجاد کرد، با لگ‌های مکرر که هنگام پیمایش در دنیای باز خود را نشان می‌داد. در این رشته توییت جدید، توسعه‌دهندگان اعلام کردند: «برای کاربران کنسول، ما به‌طور خاص به دنبال رفع چالش‌ها با ثبات نرخ فریم هستیم». این نشان می‌دهد که حتی با وصله‌ها، WB Games Montréal عملکرد 60 فریم بر ثانیه آنلاک را در PS5 و Xbox Series S/X در اولویت قرار نمی‌دهد. حداقل نه به این زودی.

در بررسی عملکرد رایانه شخصی‌مان، گفتیم: «بازی‌های WB Montréal به وضوح بیش از آن چیزی که می‌توانست در اینجا بجوند، کم شده و منجر به یک آشفتگی متورم شده که در سطح فنی شکست می‌خورد. شوالیه‌های گاتهام که روی Unreal Engine 4 اجرا می‌شوند، گاهی اوقات می‌توانند از نظر بصری جذاب به نظر برسند، اما افت ثابت فریم و نیازهای رایانه‌ای رده بالا اساساً آن را نابود می‌کند.

سیستم مورد نیاز برای Gotham Knights در سطح بالاتری قرار داشت و نیاز به یک کارت گرافیک Nvidia RTX 2070 داشت تا آن را با سرعت قفل 60 فریم در ثانیه، در تنظیمات از پیش تعیین شده “High” اجرا کند. این علاوه بر مشکلات کلی گیم پلی است که سازندگان در آخرین پچ به آن پرداخته اند.

تغییراتی برای رفع مشکلات رابط کاربری، اعمال نشدن درست تنظیمات گرافیکی و «انیمیشن‌های مدیتیشن» اعمال شده‌اند که به نظر می‌رسد نسخه T-posing توسط Gotham Knights است که در آن مدل‌های کاراکتر با مشکل مواجه می‌شوند. در یادداشت پچ آمده است: «رفع‌های مختلف تصادف در سرتاسر عنوان، به ویژه در طول مبارزه «آزادی دانشمندان» آزمایشگاه‌های STAR و مبارزه رئیس بیمارستان هارلی کوین. در زمان نگارش این مقاله، WB Games Montréal در حال بررسی مشکلات سازگاری با ابزار حالت عکس Nvidia، Ansel است.

در یک یادداشت مرتبط، Gotham Knights به طور موقت اقدام ضد دزدی دریایی خود، Denuvo DRM را در هنگام خروج پچ رایانه شخصی غیرفعال کرد. زمان زیادی نگذشته بود که اخباری در زیر ردیت CrackWatch منتشر شد، که اساساً به دزدان دریایی اجازه می‌داد نسخه‌های رایگان ایجاد کنند، البته آنها از تجربه همکاری کنار گذاشته می‌شدند. یک ساخت جدید با محافظ ضد دستکاری در نهایت منتشر شد، اما از قبل آسیب دیده بود.

Gotham Knights اکنون برای PC، PS5 و Xbox Series S/X منتشر شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع