وضعیت WhatsApp با واکنش‌های ایموجی، وضعیت صدا، پیش‌نمایش لینک و ویژگی‌های بیشتر به‌روزرسانی شد: جزئیات


واتس اپ روز سه شنبه چندین به روز رسانی برای ویژگی وضعیت خود معرفی کرد. اینها شامل تنظیمات پیشرفته حریم خصوصی برای وضعیت صدا، واکنش ایموجی به وضعیت ها و پیش نمایش پیوندها در به روز رسانی وضعیت است. این شرکت می گوید این ویژگی ها را در هفته های آینده برای کاربران عرضه خواهد کرد. گزینه جدید حریم خصوصی به کاربران این امکان را می دهد که انتخاب کنند چه کسی می تواند به روز رسانی وضعیت خود را هر بار که پست می شود ببیند. این برنامه همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های وضعیت صوتی را تا 30 ثانیه ارائه کرده است. کاربران واتس اپ هم اکنون می توانند با استفاده از ایموجی به به روز رسانی وضعیت پاسخ دهند.

بر اساس یک پست وبلاگ توسط WhatsApp، پنج ویژگی جدید و بهبود در وضعیت WhatsApp از جمله امکان اشتراک‌گذاری وضعیت صدا، زنگ‌های نمایه وضعیت جدید، پیش‌نمایش لینک در وضعیت و گزینه پیشرفته‌تر حفظ حریم خصوصی در راه است. گزینه جدید حریم خصوصی به کاربران این امکان را می دهد که تنظیمات حریم خصوصی خود را هنگام ارسال یک وضعیت به روز کنند و انتخاب کنند که چه کسی می تواند وضعیت خود را هر بار که آن را به روز می کند مشاهده کند. مخاطبین انتخاب شده به عنوان پیش فرض برای وضعیت بعدی استفاده خواهند شد.

یکی دیگر از قابلیت های اعلام شده توسط واتس اپ، امکان ضبط و اشتراک گذاری پیام های صوتی تا 30 ثانیه در وضعیت واتس اپ است. این برنامه همچنین قابلیت پاسخ به به روز رسانی وضعیت را با کشیدن انگشت به بالا و ضربه زدن روی یکی از هشت ایموجی معرفی کرده است.

علاوه بر این، برنامه پیام‌رسانی فوری یک حلقه نمایه وضعیت جدید نیز آورده است که کاربران را از به‌روزرسانی وضعیت توسط مخاطبینشان مطلع می‌کند. هر زمان که یک مخاطب وضعیت خود را به روز کند، یک حلقه در اطراف عکس نمایه او نمایش داده می شود. در لیست های چت و همچنین لیست های شرکت کنندگان گروه و بخش اطلاعات تماس قابل مشاهده خواهد بود.

علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند پیش‌نمایش پیوندی را که در به‌روزرسانی‌های وضعیت به اشتراک گذاشته شده است، درست مانند زمانی که به‌عنوان پیام در چت ارسال می‌شوند، مشاهده کنند. واتس اپ گفته است که همه این ویژگی ها برای کاربران آغاز شده است و باید در هفته های آینده برای همه کاربران قابل دسترسی باشد.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Apex Legends فصل 16 Deathmatch تیمی را به ارمغان می آورد تا فصل اول بدون قهرمان جدید باشد.

ویدیوی برگزیده روز

بازی های هیجان انگیز موبایل در سال 2023





منبع