وکلای ایلان ماسک با وکلای توییتر بر سر تبادل اطلاعات بحث می کنند

قاضی همچنین در مورد چندین اختلاف دیگر در مورد کشف یا تبادل اطلاعات بین وکلای ماسک و توییتر بحث خواهد کرد. آنها شامل تلاش های وکلای ماسک برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از نمونه گیری از حدود 9000 حساب توییتر در سه ماهه چهارم سال 2021 است و ادعا می کند که توییتر اطلاعات زیادی را به عنوان “ممتاز” یا محرمانه پنهان می کند. وکلای ماسک همچنین ادعا می‌کنند که توییتر اطلاعات مربوط به معیارهای کاربر را به‌طور نادرست مخفی می‌کند.

ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، در ماه آوریل موافقت کرد که توییتر را بخرد و آن را خصوصی کند، با پیشنهاد 54.20 دلار (تقریباً 4400 روپیه) هر سهم و متعهد شد که نظارت بر محتوای شرکت را کاهش دهد و حساب های جعلی را ریشه کن کند. در ماه ژوئیه، ماسک اعلام کرد که می‌خواهد از این معامله عقب نشینی کند و ادعا کرد که توییتر اطلاعات کافی در مورد تعداد حساب‌های جعلی در پلتفرم خود را به او ارائه نکرده است.

این جلسه با استدلال در مورد درخواست وکلای ماسک برای تجدید نظر در پاسخ خود به شکایت و ادعاهای متقابل خود علیه توییتر برای دومین بار آغاز خواهد شد. وکلای ماسک می‌خواهند اطلاعاتی در مورد قرارداد جدایی از کار و 7.75 میلیون دلار (تقریباً 63 کرور) پرداخت به کارمند سابق Peiter “Mudge” Zatko اضافه کنند. وکلای ماسک تاکید می‌کنند که توییتر قبل از پرداخت به رضایت او نیاز داشت اما موفق به انجام این کار نشد.

در همین حال، وکلای توییتر از قاضی می‌خواهند وکلای ماسک را به دلیل کوتاهی در تولید پیام‌های تلفنی پاسخگو تحریم کند و به آنها دستور دهد تا از دستور کشف قبلی پیروی کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

وکلای توییتر استدلال می‌کنند که گنجاندن اطلاعات مربوط به جدایی زاتکو باید مشروط به این باشد که وکلای ماسک سوابق همه ارتباطات را از ماه دسامبر میان ماسک، مشاوران و سرمایه‌گذاران مشترک او که زاتکو را درگیر می‌کنند، تحویل دهند.

یک قاضی دلاور در حال شنیدن بحث‌هایی درباره تبادل اطلاعات توسط وکلا برای توییتر و ایلان ماسک در دادخواستی است که در آن غول رسانه‌های اجتماعی به دنبال مجبور کردن ماسک به خرید 44 میلیارد دلاری (تقریباً 3,59,600 کرور روپیه) خود است. توییتر.

زاتکو یک کارشناس امنیت سایبری است که تا زمانی که اوایل سال جاری اخراج شد، رئیس امنیت توییتر بود. او در ماه ژوئیه یک شکایت افشاگر به کنگره، وزارت دادگستری، کمیسیون تجارت فدرال و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه کرد. این شکایت مجموعه ای از اتهامات علیه توییتر را تشریح می کند، از جمله اینکه مدیر عامل پاراگ آگراوال و سایر مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره اظهارات نادرست و گمراه کننده ای در مورد امنیت سایبری، حریم خصوصی و یکپارچگی توییتر ارائه کرده اند.

جلسه سه شنبه سه هفته قبل از محاکمه برنامه ریزی شده در این دعوی برگزار می شود.