وکیل توییتر به دادگاه می گوید ادعای حساب های جعلی ایلان ماسک توسط یافته های دانشمندان داده تایید نشده است

توییتر روی ارزیابی خود از شماره کاربران ایستاده است و افشاگر را به عنوان یک “کارمند سابق ناراضی” معرفی کرده است که ادعاهایش بی ارزش است.

دان ایوز، تحلیلگر Wedbush درباره محاکمه گفت: «تعداد زیادی از احتمالات از سوی دادگاه دلاور وجود دارد که شامل تسویه حساب، هزینه جدایی پرداخت شده، اجرای قرارداد و تعداد بیشماری از نتایج دیگر می شود.

ماسک، ثروتمندترین مرد جهان، در ماه آوریل در نامه‌ای گفت که این معامله را لغو می‌کند زیرا توسط توییتر در مورد تعداد حساب‌های ربات در پلتفرم خود گمراه شده بود، اتهاماتی که توسط شرکت رد شد.

فهرست بلندبالایی از کسانی که برای ارائه اسناد یا پاسخ به سؤالات در این پرونده فراخوانده شده اند، شامل جک دورسی، بنیانگذار و رئیس سابق توییتر است.

براد ویلسون، وکیل دادگستری، ادعا کرد که توییتر با «الگوی تأخیر و مبهم» مواجه شده است که ماسک از دانشمندان داده‌ای که داده‌های توییتر را مطالعه کرده بود، یاد گرفته است.

بر اساس یک پرونده، ماسک، رئیس تسلا طی دو روز هفته آینده در جلساتی که قرار است با «وسایل تنگ‌نگاری، صوتی و تصویری» ضبط شود، با سوگند از کار برکنار خواهد شد.

تسلیم ماسک قرار است به صورت خصوصی در دفاتر حقوقی پیش از محاکمه پنج روزه ای که قرار است از 17 اکتبر در دادگاه عالی در ایالت دلاور آغاز شود، انجام شود.

این جلسه در طول مرحله کشف برگزار شد که در آن طرف های رقیب به دنبال اسناد، ایمیل ها، سپرده ها و موارد دیگر برای حمایت از مواضع خود هستند.

او بعداً اتهامات مطرح شده در شکایت یک افشاگر توسط رئیس سابق امنیت توییتر را به دلایل خود برای کناره گیری از توافق اضافه کرد.

وکلای ماسک، به نوبه خود، قاضی را تحت فشار قرار دادند تا توییتر را وادار کند پیام‌ها یا مطالب دیگری را به ویژه در مورد «کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد» و «دقایق فعال کاربر» تحویل دهد.

یک وکیل توییتر به قاضی گفت که برای دریافت اسناد از دانشمندان داده که ماسک برای تخمین بخشی از حساب‌های جعلی در شبکه اجتماعی استفاده می‌کرد، مبارزه بود و آنچه که در نهایت به دست آوردند، اتهام او را در مورد این که بسیار بالاتر از پنج درصد بود، تأیید نکرد.

توییتر و ایلان ماسک روز سه‌شنبه در دادگاه با هم دعوا کردند و هرکدام در جستجوی شواهدی بودند که در یک محاکمه پرمخاطره در ماه آینده در مورد تلاش میلیاردر برای شکستن قرارداد خریدش پیروز شوند.

ماسک به دنبال یافتن شواهدی برای حمایت از اتهام خود مبنی بر اینکه توییتر تنظیم‌کننده‌ها و سرمایه‌گذاران را در مورد اینکه چه بخشی از حساب‌ها در واقع اسپم یا «ربات‌های نرم‌افزاری» هستند و همچنین اقدامات کلیدی آن در مورد رشد، گمراه کرده است، بوده است.

ما همچنین معتقدیم این احتمال وجود دارد که در پشت صحنه هر دو طرف قبل از ورود به دادگاه در چند هفته آینده، مذاکره کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

توییتر که از ماسک شکایت کرده تا او را مجبور به تکمیل قرارداد خرید 44 میلیارد دلاری (تقریباً 3,60,140 کرور روپیه) کند، به دنبال مطالب یا شهادت است تا ثابت کند به دلیل تغییر نظرش در حال ساخت بهانه‌هایی برای کناره‌گیری است.