ویدیوهای تبلیغاتی Oppo Find N2، Find N2 Flip نگاهی اجمالی به طراحی دارند، پیش‌سفارش‌ها قبل از عرضه باز می‌شوند


گوشی های هوشمند تاشو Oppo Find N2 و Oppo Find N2 Flip قرار است در تاریخ 15 دسامبر در جریان رویداد سالانه Inno Day 2022 این شرکت در چین عرضه شوند. این شرکت اکنون چهار ویدیوی تبلیغاتی جدید را به اشتراک گذاشته است که نگاهی اجمالی به طراحی این دو گوشی تاشوی آینده ارائه می دهد. گفته می شود این گوشی ها به مکانیزم لولایی پیشرفته مجهز شده اند. علاوه بر این، یکی از ویدیوها نگاهی اجمالی به صفحه نمایش کاور Oppo Find N2 Flip را نیز ارائه می دهد. Oppo همچنین پیش رزرو این گوشی های هوشمند را در چین باز کرده است.

Oppo Find N2 و Oppo Find N2 Flip در تاریخ 15 دسامبر در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت محلی (1:30 بعد از ظهر IST) در چین عرضه خواهند شد. اوپو همچنین ویدیوهای تبلیغاتی این گوشی های هوشمند تاشو آینده را به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد هر دوی این گوشی ها دارای یک پورت USB Type-C، یک مشبک بلندگو و یک سینی سیم کارت در پایین هستند. دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا ظاهرا در سمت راست قرار دارند.

آنها به یک لولا عمودی فشرده و سبک نیز مجهز هستند. اوپو همچنین نمایی از صفحه نمایش کاور Oppo Find N2 Flip را به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که Oppo Find N2 سبک تر از تلفن های هوشمند نواری معمولی خواهد بود.

همانطور که قبلا ذکر شد، پیش رزرو سری Oppo Find N2 در حال حاضر در چین باز است. مشتریان می توانند 1 یوان (تقریباً 10 روپیه) برای رزرو واحدهای خود قبل از عرضه در 15 دسامبر واریز کنند. به گفته این شرکت، این مشتریان از مزایای ارسال زودهنگام برخوردار خواهند شد. علاوه بر این، مشتریانی که Oppo Find N2 را از قبل رزرو کنند، یک شارژر خودرو SuperVOOC 80 واتی دریافت خواهند کرد. در همین حال، رزرو Oppo Find N2 Flip یک جفت هدفون Oppo Enco Air2 TWS را برای مشتری به ارمغان می آورد.

Oppo هنوز مشخصات این گوشی های هوشمند تاشو آینده را بررسی نکرده است. با این حال، شایعات اخیر حاکی از آن است که Oppo Find N2 می تواند از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده کند، در حالی که Oppo Find N2 Flip ممکن است دارای SoC مدیاتک Dimensity 9000 باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Elden Ring سزاوار بازی سال در The Game Awards 2022 شد. در اینجا دلیل آن است

ویدیوی برگزیده روز

این برنامه می تواند شما را سازنده تر کند





منبع