ویدیوی تبلیغاتی شیائومی 13 پرو از ساختار بادوام، راه‌اندازی دوربین عقب برند لایکا

این ویدئو همچنین نشان می دهد که شیائومی 13 پرو در شرایط مختلف مانند باران، برف و خاک مورد استفاده قرار می گیرد. شایان ذکر است، شیائومی قبلاً فاش کرده بود که شیائومی 13 استاندارد استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت کرده است. بنابراین، این گوشی پرچمدار نیز ممکن است دوام مشابهی را ارائه دهد.

علاوه بر این، ویدیوی تبلیغاتی نشان می دهد که این گوشی هوشمند عملکرد عالی دوربین در نور کم را نیز ارائه می دهد. تایید شده است که شیائومی 13 پرو دارای سنسور تصویر اصلی 1 اینچی سونی IMX989 بهینه شده توسط لایکا است. همچنین یک لنز تله فوتو لایکا 75 میلی متری با دیافراگم f/2.0 وجود خواهد داشت.

شیائومی اخیراً یک ویدیوی تبلیغاتی در Weibo منتشر کرده است که از ورود شیائومی 13 پرو خبر می دهد. این گوشی دارای رنگ سبز رنگ این گوشی است که به نظر می رسد صفحه نمایش منحنی دارد. یک ماژول دوربین پشتی مربع شکل وجود دارد که سه سنسور تصویر را در خود جای داده است. همچنین دارای برند لایکا در ماژول است.

سری 13 شیائومی قرار است در 11 دسامبر وارد بازار شود. این سری پرچمدار آینده شامل شیائومی 13 وانیلی و شیائومی 13 پرو خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که غول فناوری چینی از MIUI 14، Xiaomi Buds 4 و Xiaomi Watch S2 در کنار این گوشی‌های هوشمند رونمایی کند. اخیراً یک ویدیوی تبلیغاتی در مورد طراحی شیائومی 13 پرو به اشتراک گذاشته است. این گوشی دارای یک ماژول دوربین مربعی با سه سنسور تصویر است. این ویدئو همچنین حاکی از آن است که این گوشی هوشمند دارای ساختاری بادوام خواهد بود.

سری Xiaomi 13 قبلاً قرار بود در تاریخ 1 دسامبر در چین عرضه شود. اما یک روز قبل از تاریخ تعیین شده به تعویق افتاد. غول فناوری چینی سپس روز پنجشنبه اعلام کرد که این سری پرچم‌دار اکنون در 11 دسامبر پوشش خود را از دست خواهند داد. این گوشی‌های هوشمند آینده با پردازنده کاملاً جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC همراه با RAM پرسرعت LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز خواهند شد. .


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع