ویدیوی دستی افشا شده Oppo Find N2 Flip، نگاهی اجمالی به طراحی گوشی تاشوی تاشو ارائه می دهد


Oppo Find N2 Flip به عنوان جانشین تلفن تاشو محبوب Find N این شرکت در حال توسعه است. قبل از اعلام رسمی Oppo، ویدیویی فاش شده نگاهی اجمالی به طراحی گوشی ادعایی دارد. Oppo Find N2 Flip دارای یک صفحه نمایش تاشو با بریدگی سوراخ پانچ در مرکز است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند تاشوی تاشو از تراشه MediaTek Dimensity 9000 SoC استفاده کند. نمایشگر اصلی گوشی می تواند از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی کند. انتظار می رود Oppo Find N2 Flip با Samsung Galaxy Z Flip 4 و Motorola Razr 2022 رقابت کند.

یکی از کاربران Weibo به نام Fenibook (ترجمه شده) یک ویدیوی عملی از Oppo Find N2 Flip را فاش کرد. ویدیوی نگاه اول نشان می دهد که گوشی معرفی نشده دارای طراحی تاشو با نمایشگر تاشو است. با یک قاب محافظ ضخیم بدون چین روی صفحه نمایش تاشو دیده می شود. نشان داده شده است که صفحه نمایش تاشو دارای یک بریدگی سوراخ سوراخ تراز مرکزی برای قرار دادن دوربین سلفی است. به نظر می رسد قسمت پشتی مجهز به تنظیمات دوربین دوگانه است.

انتظار می رود Oppo Find N2 Flip در کنار Oppo Find N2 در رویداد Inno Day 2022 این شرکت در این ماه رونمایی شود.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند تاشو روی ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 کار می‌کند و می‌تواند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی تاشو E6 AMOLED، با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز باشد. گفته می شود که با صفحه نمایش 3.26 اینچی پوششی عرضه می شود. گفته می شود Oppo Find N2 Flip از تراشه MediaTek Dimensity 9000 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

برای عکس‌ها و فیلم‌ها، می‌توان از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 و یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی Sony IMX366 استفاده کرد. همچنین انتظار می‌رود که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 نیز داشته باشد. انتظار می رود باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی از آن پشتیبانی کند.

در حال حاضر، اوپو هیچ اطلاعاتی در مورد Oppo Find N2 Flip به اشتراک نگذاشته است، اگرچه انتظار می‌رود این گوشی با گوشی‌های تاشو عرضه شده در سال جاری، از جمله Samsung Galaxy Z Flip 4 و Motorola Razr 2022، عرضه شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

ایلان ماسک می گوید انتظار می رود Neuralink آزمایشات بالینی انسانی را در شش ماه آینده آغاز کند.

مارک زاکربرگ قوانین تعدیل اپ استور اپل را “تضاد منافع” می خواند

ویدیوی برگزیده روز

ایسوس ROG Phone 6: بهترین گوشی بازی؟





منبع