ویدیوی Hands-On 5G Oppo Reno 8T به بیرون درز کرد که در حال نمایش طراحی، قیمت قبل از عرضه

مشاور همچنین اشاره می‌کند که گوشی هوشمند Oppo Reno 8T 5G می‌تواند به صفحه نمایش 6.7 اینچی 10 بیتی OLED فول اچ‌دی پلاس با نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شود. در همین حال، در زیر کاپوت، گوشی هوشمند 5G می تواند یک تراشه اسنپدراگون 695 را در خود جای دهد، در حالی که روی اندروید 13 و ColorOS 13 Oppo در بالای آن اجرا می شود. به گفته Ambhore، این گوشی به یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی مجهز خواهد شد.

OPPO Reno8 T 5G هندی🇮🇳 نوع ویدیو و مشخصات دستی

این گوشی هوشمند 5G همچنین می‌تواند دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش باشد، مشاور اطلاعاتی در توییت خود پیشنهاد کرد و اضافه کرد که Oppo Reno 8T 5G با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی بین روپیه دارد. 30000 و روپیه 32000 در هند.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که اوپو به طور رسمی مشخصات، یا جزئیات قیمت گوشی هوشمند آینده اوپو Reno 8T 5G را تایید نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

سری Oppo Reno 8T که گفته می شود شامل Oppo Reno 8T 4G و Oppo Reno 8T 5G می شود، انتظار می رود به زودی در هند رونمایی شود. نسخه Oppo Reno 8T 5G اکنون در یک ویدیوی دستی فاش شده است. به نظر می رسد ویدئویی که توسط یک مشاور اطلاعاتی به اشتراک گذاشته شده است، طراحی گوشی هوشمند آینده Oppo Reno 8T 5G را نشان می دهد. مشاور همچنین قیمت گوشی هوشمند 5G آینده Oppo را پیشنهاد می کند و در عین حال برخی از مشخصات کلیدی آن را نیز فاش می کند.

Tipster Sudanshu Ambhore گرفت به توییتر برای به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی عملی از گوشی هوشمند آینده Oppo Reno 8T 5G که طراحی ادعایی گوشی هوشمند 5G آینده Oppo را نشان می دهد. در ویدیوی دستی فاش شده که توسط تیتر به اشتراک گذاشته شده است، نسخه Oppo Reno 8T 5G که انتظار می‌رود به زودی در هند عرضه شود، در رنگ مشکی و دارای صفحه نمایش خمیده دیده می‌شود.

پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین قرص شکل با دو بریدگی دایره‌ای است که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند مجهز به دوربین پشتی دوگانه خواهد بود. ماژول دوربین پشتی نیز با برچسب 108 مگاپیکسلی دیده می شود که به نظر می رسد شایعات قبلی در مورد دوربین اصلی گوشی هوشمند را تایید می کند.

گوشی هوشمند Oppo Reno 8T 5G در این ویدیو دیده می شود که دکمه های تنظیم صدا را در پنل لبه سمت چپ و دکمه پاور در پنل لبه سمت راست خود دارد.

-6.7 اینچ منحنی OLED، FHD+، 120 هرتز، 10 بیت
-اسنپدراگون 695
-108MP + 2MP پرتره
-16 مگاپیکسل سلفی
-4800 میلی آمپر ساعت، 67 وات
-در نمایشگر FPS، بدون جک 3.5 میلی متری
-اندروید 13، ColorOS 13