ویندزور دست یابی به اوج هایی تازه ویندزور بروکرز فارکس سی اف دی سهام-بروکر آمارکتس

همین اول بهتون میگم که طبق بررسی های وبسایت ایتسکا، بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان، ویندزور هست. دلیل اینکه این بروکر رو انتخاب کردیم رو هم با مطالعه ادامه متن متوجه خواهید شد. خیلی ها تصور میکنند که بدون آموزش دیدن میتونن سرمایه گذاری کنند و با رویای پولدار شدن به این بازار وارد میشن. اتفاقی که باعث شده تا آن را نیز در لیست بهترین بروکرهای فارکس برای کاربران ایرانی معرفی کنیم.

ویژگی هایی مانند میزان کمیسیون معاملاتی ، اسپرد ، میزان کال مارجین و … برای تریدر ها بیسار مهم می باشد و هر کدام از این مقادیر برای نوع حساب های هر بروکر کنفاوت می باشد. Forex.com یکی دیگر از بهترین بروکر های فارکس است که در سال 2001 راه اندازی شد. این بروکر یک پلتفرم معاملات ارزی است که به مشتریان خود اجازه می دهد به بیش از 80 جفت ارز با هزینه های رقابتی دسترسی داشته باشند. هنگامی که خرید و فروش جفت ارز و اسپرد فقط با 0.5 پیپ در هر اسلاید در بازارهای اصلی شروع شود، هیچ کمیسیون معاملاتی ای نیز در این بروکر پرداخت نخواهید کرد.

۱۱. اِسپِرِد یا کمیسیون

چندین دفتر نمایندگی برای پشتیبانی بهتر کاربران تاسیس کرده است. این بروکر ۵ روز هفته به طور شبانه روزی در حال پاسخ و پشتیبانی از مشتریان است. بیش از ۹ روش متفاوت برای انجام برداشت و واریز وجوه ارائه داده است. درصورتی که در سایت اکانت ندارید از منو بالا “ورود به سایت” را انتخاب کنید. با بیشتر شدن جمعیت، کشورها به این نتیجه رسیدند که پول را جایگزین طلا کنند.

  • میانگین سرعت اجرای معاملات برای بروکر روبو فارکس با پینگ سرور 160 میلی ثانیه 519 میلی ثانیه می باشد.
  • همچنین علاوه بر معیارهای شرح داده شده که می تواند به عنوان یک راهنمای انتخاب بروکر در نظر گرفته شود، متناسب با موقعیت جغرافیایی شما، که ساکن ایران هستید و یا خارج از آن، چندین بروکر فارکس پیشنهاد داده شده است.
  • ۴ حساب معاملاتی را در اختیار مشتریان قرار داده است و از دیگر بروکرهای آفشور به حساب می‌آید که توانسته است ثبت SVGFSA از سنت وینسنت بگیرد.
  • بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان در نیمه اول سال ۲۰۲۲ را به کمک ما بشناسید.
  • در این جا شما باید حواستان به خوبی جمع باشد تا بدانید کدام بروکر در این باره امن ترین و سریع تری راه را به شما پیشنهاد خواهد داد.

همچنین برای شروع کار نیز می توانید از حساب های معاملاتی با لوریج پایین تر استفاده کنید تا بدین طریق ریسک معاملاتی خود را کاهش دهید. از آنجایی که اسکالپرها به اسپرد کمی در انجام معاملات نیاز دارند، لذا حساب معاملاتی با اسپرد و کمیسیون پایین همچون ECN می تواند گزینه مناسبی باشد. با این وجود بایستی بروکرهای مختلف را در این زمینه مورد بررسی قرار داده و با در نظر گرفتن اعتبار بروکر(رگولاتوری آن)، حساب معاملاتی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین علاوه بر معیارهای شرح داده شده که می تواند به عنوان یک راهنمای انتخاب بروکر در نظر گرفته شود، متناسب با موقعیت جغرافیایی شما، که ساکن ایران هستید و یا خارج از آن، چندین بروکر فارکس پیشنهاد داده شده است.

فارکس چیست؟

یکی از اصلی‌ترین چالش های تریدرها با بروکر Windsor عدم امکان استفاده از پلتفرم های معاملاتی مختلف است. از این رو خیلی‌ها رغبت زیادی برای استفاده از خدمات آن ندارند. همچنین پشتیبانی این بروکر نیز به زبان فارسی به نقاط ضعفی همراه است. بروکر USGFX در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده و از آن سال ارائه خدمات به کاربران در این بازار را آغاز نموده است. این بروکر شعبات مختلفی در استرالیا، آمریکا و برخی از افتتاح حساب آمارکتس کشورهای آسیایی دارد.

۴- امکان واریز و برداشت ریالی

ویندزور دست یابی به اوج هایی تازه ویندزور بروکرز فارکس سی اف دی سهام-بروکر آمارکتس