ویندوز 11 با جدیدترین نسخه پیش‌نمایش اینسایدر از طریق پیوند تلفنی دسترسی فوری به هات‌اسپات دریافت می‌کند

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران باید یک دستگاه Samsung Galaxy دارای رابط کاربری One UI 4.1.1 یا بالاتر و یک طرح سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از اتصال هات اسپات داشته باشند. رایانه آنها همچنین باید از اتصال Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی کند.

مایکروسافت روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال ارائه یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان دسترسی فوری به هات اسپات تلفن هوشمند خود را از طریق Phone Link در رایانه شخصی می دهد. ویژگی hotspot فوری به عنوان بخشی از آخرین نسخه پیش نمایش Windows 11 Insider Build منتشر می شود. این امکان را به کاربران می دهد تا به طور ایمن به شبکه وای فای گوشی هوشمند خود بدون دست زدن به تلفن های خود متصل شوند. با این حال، این ویژگی در حال حاضر تنها با دستگاه‌های گلکسی سامسونگ سازگار است. علاوه بر این، این به‌روزرسانی شامل چندین تغییر، بهبود و اصلاحات دیگر نیز می‌شود.

از اینجا، کاربران می توانند با کلیک بر روی لینک وای فای دستگاه، هات اسپات آن را فعال کرده و به آن متصل شوند. کاربر نیازی به انجام تنظیمات hotspot گوشی هوشمند خود یا تایپ رمز عبور ندارد. با این حال، کاربران باید گوشی هوشمند و رایانه شخصی خود را از قبل جفت کرده باشند.

کاربران ابتدا باید ویندوز 11 نسخه 22H2 Build 22621 یا بالاتر را برای نصب این بیلد پیش نمایش داشته باشند. برنامه دسکتاپ Phone Link نیز باید نسخه 1.22082.111.0 یا بالاتر باشد. در نهایت، کاربران ملزم به نصب برنامه Windows Phone نسخه 1.22082.142.0 یا بالاتر در دستگاه سامسونگ خود خواهند بود.

Windows 11 Insider Preview Build 25231 روز پنجشنبه توسط مایکروسافت منتشر شد. این به روز رسانی در حال حاضر فقط برای اعضای Dev Channel برنامه Windows Insider در دسترس است. هنگامی که تلفن هوشمند کاربر در محدوده سیستم باشد، به طور خودکار در لیست شبکه Wi-Fi ظاهر می شود.

این نسخه پیش‌نمایش Windows 11 Insider همچنین شامل نوار وظیفه بهینه‌سازی شده برای تبلت و بهبودهای System Tray است که قبلاً فقط برای کاربران منتخب در دسترس بود. خطایی که باعث از کار افتادن برنامه هایی مانند Paint و Windows Terminal می شد نیز برطرف شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع