ویژگی‌های پشتیبانی از Nothing Ear Stick، گزینه‌های سفارشی‌سازی برای تلفن 1، برنامه Nothing X

هدفون‌های Nothing Ear Stick واقعی (TWS) هفته گذشته در هند راه‌اندازی شدند و قرار است از 4 نوامبر به فروش برسند. با انتشار آن‌ها چند روز دیگر، Nothing شروع به ارائه به‌روزرسانی برای Nothing Phone 1 کرده است که به طور یکپارچه ویژگی‌های آن را یکپارچه می‌کند. و گزینه های سفارشی سازی را در منوی Details Device. قبلاً، این ویژگی‌های هدفون Nothing Ear (1) TWS از طریق برنامه Ear 1 قابل دسترسی بود. این شرکت همچنین نام اپلیکیشن Ear 1 را به Nothing X در گوگل پلی و اپ استور تغییر داده است.

Nothing Ear Stick قرار است از 4 نوامبر در هند با قیمت روپیه به فروش برسد. 8,499.

روز سه‌شنبه هیچ چیزی اعلام نکرد که به‌روزرسانی جدید Nothing OS در حال عرضه است که ویژگی‌های Nothing Ear Stick و گزینه‌های سفارشی‌سازی را در Device Details ادغام می‌کند، که می‌توان به راحتی از طریق تنظیمات سریع به آن دسترسی داشت. این به‌روزرسانی برای همه کاربران Nothing Phone 1 که Nothing OS نسخه 1.1.4 یا بالاتر را نصب کرده‌اند در دسترس است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

دارندگان Nothing Ear Stick یا Nothing Ear 1 که از Nothing Phone 1 استفاده نمی کنند، باید برنامه Nothing X را از Google Play یا App Store دانلود کنند. اگر کاربران قبلاً برنامه Ear 1 را نصب کرده‌اند، باید آخرین به‌روزرسانی آن را دانلود کنند تا آن را به برنامه Nothing X تبدیل کنند.

این به روز رسانی ویژگی کنترل ژست سفارشی را برای Nothing Ear Stick به ارمغان می آورد. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا سطوح فرکانس پایین، متوسط ​​و بالا را به صورت دستی در اکولایزر تنظیم کنند. همچنین گزینه هایی برای تغییر حالت تشخیص داخل گوش و حالت تاخیر کم وجود دارد. کاربران همچنین می توانند سطح باتری هر هدفون و کیف شارژ را بررسی کنند. گزینه Find My Earbuds نیز در آپدیت گنجانده شده است. کاربران همچنین می‌توانند به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزار آینده را از منوی Details دستگاه دانلود کنند.

علاوه بر این، نماد برنامه Ear 1 برای کاربران Nothing Phone 1 پس از نصب به‌روزرسانی پنهان می‌شود. ویژگی های Nothing Ear 1 نیز اکنون از طریق Device Details قابل دسترسی خواهند بود.