ویژگی آواتار واتس اپ با پشتیبانی از 36 استیکر قابل تنظیم برای کاربران عرضه می شود

آواتارهای شخصی شده ابتدا در رسانه های اجتماعی توسط اسنپ چت که اکنون مالک بیتموجی است که در ابتدا توسط Bitstrips ساخته شده بود، محبوب شدند. اینستاگرام که همچنین متعلق به متا است، قبلاً مانند فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر از آواتارها پشتیبانی می‌کرد.

به نظر می رسد پشتیبانی واتس اپ از آواتارهای سه بعدی Bitmoji مانند همان مجموعه مدل هایی است که در سایر برنامه های متعلق به متا موجود است. فیس بوک اولین بار در میان خانواده متا بود که در سال 2019 از طریق مسنجر و News Feed به آواتارها معرفی شد. یک سال بعد در سال 2020، این شرکت برای افزودن این آواتارهای دیجیتال در نظرات و داستان های فیس بوک پشتیبانی اضافه کرد.

واتس اپ شروع به عرضه آواتارها کرده است، قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد تا خود را به صورت دیجیتالی نمایش دهند. سرویس پیام‌رسانی فوری متعلق به متا قبلاً ویژگی مشابه Bitmoji را برای آزمایش‌کنندگان بتا در اندروید و iOS ارائه کرده بود. به گفته این شرکت، این ویژگی که اکنون به عنوان بخشی از یک عرضه در مقیاس کامل به همه کاربران راه پیدا کرده است، به کاربران این امکان را می دهد که نمایش دیجیتال یا آواتار شخصی خود را از ترکیبی از مدل مو، ویژگی های صورت و لباس ها انتخاب کنند. واتس اپ همچنین 36 استیکر سفارشی ارائه می کند که احساسات و اعمال مختلف را منعکس می کند.

پلتفرم پیام‌رسانی فوری ویژگی جدید آواتارها را از طریق یک پست وبلاگ در روز چهارشنبه اعلام کرد. کاربر می تواند آواتار را به عنوان عکس نمایه واتس اپ خود تنظیم کند یا از آن به عنوان برچسب استفاده کند. متا می گوید که این استیکرها در 36 نسخه از ایموجی ها و اکشن های محبوب در دسترس خواهند بود و افزود که آواتارها می توانند “روشی سریع و سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن احساسات با دوستان و خانواده” در اختیار کاربران قرار دهند.

کاربران می توانند با به روز رسانی واتس اپ خود به آخرین نسخه و پیمایش به ویژگی آواتارها دسترسی پیدا کنند تنظیمات > آواتار > آواتار خود را بسازید.

این ویژگی قبلاً با چند آزمایش‌کننده بتا در واتس‌اپ نسخه بتای 2.22.23.9 برای اندروید آزمایش شده بود، حدود یک ماه قبل از اینکه در نهایت برای همه کاربران عرضه شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

واتس‌اپ همچنین قول داده است که پیشرفت‌هایی را در آینده در قالب نورپردازی، سایه‌زنی، بافت‌های مو و موارد دیگر ارائه کند که تجربه را بهبود بخشد.

این شرکت قصد دارد آواتارها را به عنوان حالتی برای سرگرمی و بیان خلاقانه و همچنین ویژگی حفظ حریم خصوصی ارائه دهد. در پست وبلاگ شرکت افزوده شده است که آواتار می تواند “روشی عالی برای نشان دادن خود بدون استفاده از عکس واقعی باشد تا خصوصی تر به نظر برسد.”