ویژگی تست مایکروسافت به کاربران اجازه می دهد تصاویر را مستقیماً از تلفن به اسناد آفیس منتقل کنند: گزارش

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت قابلیتی را برای Office Insiders – برنامه آزمایشی خود با دسترسی زودهنگام به ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید مایکروسافت آفیس – ارائه کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد تصاویر را از تلفن Android خود مستقیماً در Microsoft Word یا PowerPoint در وب قرار دهد. هدف از این ویژگی تسهیل فرآیند انتقال تصاویر از تلفن هوشمند به رایانه در حین کار بر روی یک سند یا ارائه است. در اواخر این ماه، انتظار می‌رود که مایکروسافت نام تجاری «Office» خود را از اکسل، پاورپوینت، ورد و سایر برنامه‌های کاربردی حذف کند، پیش از طرح این شرکت برای تغییر نام خدمات آفیس خود به مایکروسافت 365. در ماه سپتامبر، مایکروسافت قیمت‌های آفیس را نیز افزایش داده بود. 365 و مایکروسافت 365 برای مشتریان غیرانتفاعی در سراسر جهان.

به عنوان بخشی از تغییر نام تجاری، مایکروسافت همچنین یک لوگوی شش وجهی را جایگزین لوگوی مربعی فعلی معرفی می کند. این تغییرات از ماه جاری اعمال خواهند شد، در حالی که برنامه تغییر نام تجاری آفیس برای ویندوز، macOS، iOS و اندروید در ژانویه در دسترس خواهد بود.

اگر گوشی شما هنوز به رایانه شخصی شما متصل نشده است، باید برنامه Phone Link را از فروشگاه مایکروسافت در رایانه شخصی خود دانلود یا به روز کنید، سپس برنامه Link to Windows را از فروشگاه Google Play دانلود کنید تا تلفن خود را به رایانه متصل کنید یا لپ تاپ.

طبق گزارش اخیر The Verge، مایکروسافت فرآیند انتقال تصاویر از تلفن‌های هوشمند اندرویدی به رایانه‌های شخصی ویندوزی را برای آفیس اینسایدرها آسان‌تر می‌کند، آزمایش‌کنندگانی که به ویژگی‌ها دسترسی زودهنگام دارند، قبل از اینکه برای کاربران دیگر عرضه شوند. کاربرانی که تلفن هوشمند خود را به رایانه شخصی خود پیوند داده اند می توانند با باز کردن یک سند PowerPoint یا Word در وب و انتخاب تصاویر از تلفن هوشمند خود انتخاب کنند. درج کنید > تصاویر > دستگاه موبایل.

همانطور که قبلاً ذکر شد، گزارشی در ماه اکتبر همچنین نشان داده بود که مایکروسافت در حال حذف نام تجاری “Office” خود از Excel، PowerPoint، Word و سایر برنامه‌ها است. برنامه های آفیس مایکروسافت در حال حاضر برای کاربران در Office.com قابل دسترسی هستند. با این حال، تغییر نام تجاری مایکروسافت قرار است در این ماه انجام شود و پیوند خدمات به Microsoft365.com تغییر یابد.

در اوایل سال جاری، شرکت ردموند قیمت آفیس 365 و مایکروسافت 365 را برای مشتریان غیرانتفاعی در سراسر جهان افزایش داد. علیرغم افزایش، مایکروسافت اعلام کرد که به ارائه غیرانتفاعی با تخفیف تا 75 درصد در بسیاری از محصولات دیگر مایکروسافت 365 ادامه خواهد داد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع