ویژگی پیام‌های ویدیویی کوتاه WhatsApp برای iOS در حال توسعه در آخرین نسخه بتا: گزارش

واتس اپ که در ژانویه 2009 راه اندازی شد، یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان است. علیرغم محبوبیت جهانی، این پلتفرم به آزمایش و افزودن ویژگی های جدیدتر به پلتفرم ادامه می دهد.

واتس اپ همچنین در حال کار بر روی ویژگی است که به کاربران اجازه می دهد تاریخ انقضا را برای چت های گروهی تعیین کنند و فضای ذخیره سازی را پس بگیرند.

بر خلاف ویدیوهای با فرمت طولانی فعلی که در واتس اپ پشتیبانی می شوند، طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب ویژگی WABetaInfo، ویژگی جدید کاربران را از ذخیره یا ارسال پیام های ویدیویی به مخاطبین دیگر که بخشی از مکالمات اصلی نیستند، باز می دارد.

این ویژگی اشتراک‌گذاری ویدیوی کوتاه در حال حاضر در آخرین نسخه بتای iOS برنامه پیام‌رسانی فوری در حال توسعه است. به گفته WABetaInfo، این پیام‌های ویدیویی همگی رمزگذاری شده‌اند و از دیده شدن آن‌ها توسط واتس‌اپ و مادر آن، متا، محافظت می‌کنند. در حال حاضر، مشخص نیست که واتس اپ چه زمانی این ویژگی را عرضه خواهد کرد.

حدود 1.2 کرور کاربر واتس اپ و 17 هزار کاربر فیس بوک هدف سرقت داده ها قرار گرفتند و تحقیقات در مورد این موضوع در حال حاضر در حال انجام است.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع طبق گزارشی که منتشر شده، به نظر می رسد واتس اپ در حال توسعه یک ویژگی پیام کوتاه ویدیویی جدید است. این ویژگی به 2.24 میلیارد کاربر واتس‌اپ اجازه می‌دهد تا پیام‌های ویدیویی کوتاه تا 60 ثانیه ضبط کنند تا با مخاطبین در چت خود به اشتراک بگذارند. در حالی که این ویژگی در حال توسعه است، کاربران نمی توانند آن را در کانال به روز رسانی بتا آزمایش کنند. با این حال، یک ردیاب ویژگی واتس اپ جزئیات ویژگی آینده را به همراه پیش نمایشی از نحوه عملکرد آن پس از انتشار به اشتراک گذاشته است.

در همین حال، WhatsApp و Meta اغلب تحت اسکنر محافظت از داده های کاربر قرار می گیرند. هر دو پلتفرم در هند پس از کشف یک نقض امنیتی گسترده در مورد جزئیات خصوصی کاربران واتس‌اپ و متا توسط پلیس سایبرآباد حیدرآباد، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.