ویژگی یادداشت‌های انجمن توییتر که برای همه کاربران در سطح جهانی عرضه می‌شود: نحوه عضویت

در ماه سپتامبر، توییتر چندین افزوده جدید را به برنامه راستی‌آزمایی جامعه Birdwatch خود اعلام کرد، از جمله یک فرآیند ورود جدید برای مشارکت‌کنندگان برای نوشتن و ارزیابی دقیق یادداشت‌ها.

در آن زمان، گفته می‌شد که توییتر دید یادداشت‌ها را در توییت‌ها افزایش می‌دهد تا تأثیر به‌ظاهر مثبت Birdwatch (که اکنون به عنوان یادداشت‌های انجمن شناخته می‌شود) بر جامعه داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع توییتر Community Notes، ویژگی بررسی واقعیت جمع‌سپاری شده در پلتفرم میکروبلاگینگ، اکنون برای همه کاربران در سراسر جهان در دسترس است. این ویژگی قبلاً با نام «پرنده‌ساعت» شناخته می‌شد که اولین بار در ژانویه سال گذشته معرفی شد. این ویژگی برای بررسی انتشار اخبار جعلی در شبکه اجتماعی طراحی شده است و از رویکرد جامعه محور برای کمک به رسیدگی به اطلاعات گمراه کننده در توییتر استفاده می کند. در ابتدا در ایالات متحده عرضه شد و بعداً در برزیل، اسپانیا و فیلیپین نیز منتشر شد. اکنون پلت فرم رسانه های اجتماعی آن را در سراسر جهان زنده کرده است.

این شرکت این ویژگی را از طریق a توییت در دسته رسمی توییتر خود. گفته شد که این ویژگی برای همه کاربران در سراسر جهان در اندروید، iOS و نسخه وب قابل مشاهده است. این بدان معنی است که کاربران توییتر در سراسر جهان اکنون می توانند یادداشت های انجمن را در توییتر به عنوان مفید ببینند و رتبه بندی کنند. یادداشت هایی که در حال حاضر به عنوان مفید رتبه بندی شده اند می توانند برای همه کاربران در دسترس قرار گیرند وب سایت شرکت.

کاربرانی که می‌خواهند به یادداشت‌های انجمن بپیوندند باید حساب کاربری قدیمی‌تر از ۶ ماه داشته باشند و اخیراً اخطاری مبنی بر نقض قوانین توییتر دریافت نکرده باشند. آنها همچنین باید یک شماره تلفن تأیید شده داشته باشند که به گفته این شرکت با سایر حساب های مرتبط با Community Notes مرتبط نیست.

در همین حال، کاربران توییتر که می خواهند تأثیر بیشتری داشته باشند یا یادداشت بنویسند، اکنون می توانند ثبت نام برای پیوستن به یادداشت های انجمن. این سایت میکروبلاگینگ همچنین گفت که پایگاه مشارکت کنندگان خود را کشور به کشور گسترش خواهد داد. کاربرانی که ثبت نام می کنند می توانند به یادداشت ها امتیاز دهند و در نهایت توانایی نوشتن یادداشت را به دست خواهند آورد. فقط یادداشت هایی که به عنوان مفید علامت گذاری شده اند در زیر توییت ها نشان داده می شوند.