پاراگ آگراوال، مدیرعامل سابق توییتر، مجموع غرامت 2 مدیر اخراجی دیگر به ارزش 122 میلیون دلار: معادل

به گفته افراد آشنا، ماسک، پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی توییتر، ند سگال، مدیر امور مالی و ویجایا گاد، مدیر امور حقوقی و سیاستگذاری را برکنار کرد. او آنها را متهم کرده بود که او و سرمایه گذاران توییتر را در مورد تعداد حساب های جعلی در این پلتفرم گمراه کرده اند.

آگراوال که قبلاً مدیر ارشد فناوری توییتر بود، نوامبر گذشته به عنوان مدیر عامل شرکت منصوب شد. کل غرامت او برای سال 2021 30.4 میلیون دلار (نزدیک به 250 کرور) بود، طبق یک پرونده اوراق بهادار توییتر، عمدتاً در جوایز سهام.

کورتنی یو، مدیر تحقیقات مشابه، گفت که مدیران اخراج شده توییتر «باید این پرداخت‌ها را دریافت کنند، مگر اینکه ایلان ماسک دلیلی برای فسخ داشته باشد، که در این موارد معمولاً دلیل آن نقض قانون یا نقض خط‌مشی شرکت است».

در پرونده توییتر آمده است که “در مورد یک رویداد تغییر کنترل، ما معتقدیم که این ترتیبات به حداکثر کردن ارزش سهامداران و حفظ تمرکز اجرایی در دوره بلافاصله قبل، در طول و بعد از رویداد تغییر کنترل کمک می کند.”

نمایندگان توییتر بلافاصله به سوالات پاسخ ندادند.

© تامسون رویترز 2022


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در همین حال، ماسک اشاره کرده است که توییتر را پایه‌ای برای ایجاد یک «ابزار برنامه» می‌داند که همه چیز از انتقال پول گرفته تا خرید و سواری را ارائه می‌دهد.

پرداخت ها شامل 100 درصد حقوق پایه سالانه یک مدیر اجرایی، حق بیمه مراقبت های بهداشتی و تخصیص سریع جوایز سهام می شود.

شرکت تحقیقاتی Equilar روز جمعه اعلام کرد که سه مدیر ارشد توییتر که توسط مالک جدید الون ماسک اخراج شده اند، مجموعاً 122 میلیون دلار (تقریبا 1000 کرور) برای جدایی دریافت می کنند.

این منابع افزودند که آگراوال و سگال هنگام بسته شدن قرارداد در مقر توئیتر در سانفرانسیسکو بودند و همراهی شدند.

پرداخت های عمده به مدیران مرتبط با تغییرات در کنترل یک شرکت برای انتقال صاف مالکیت رایج است اما می تواند بحث برانگیز باشد.

در ایمیلی به رویترز، Equilar که به دلیل تحقیقات خود در مورد غرامت اجرایی شناخته شده است، ارزش چتر موسوم به “چتر نجات طلایی” Agrawal را 57.4 میلیون دلار (تقریبا 470 کرور روپیه) ارزیابی کرد، در حالی که سگال 44.5 میلیون دلار (تقریبا 370 کرور روپیه) و گاد بود. 20 میلیون دلار (نزدیک به 160 کرور) بود.