پذیرش سریع خودروهای الکتریکی توسط رانندگان کم درآمد برای مهار تغییرات آب و هوا: گزارش مورد نیاز است

یوزویاک گفت: «فرض‌ها در مورد اینکه چه کسی از این فناوری استفاده می‌کند، طیف وسیعی از تصمیم‌گیری‌ها را نشان می‌دهد. «این تصمیم‌ها پیامدهایی از نحوه تعریف فناوری تا انواع مشوق‌ها و سیاست‌هایی دارند که برای تشویق به پذیرش آن ایجاد می‌شوند.»

ادوارد سانچز، تحلیلگر ارشد Strategy Analytics، یک شرکت تحقیقاتی، مشاوره و تحلیل جهانی، خاطرنشان کرد: مشوق‌ها، مانند اعتبارات مالیاتی، می‌توانند باعث فروش شوند. او به TechNewsWorld گفت: «نروژ اخیراً برخی از مشوق‌ها را حذف کرد زیرا آنها از آستانه 50 درصدی خودروهای برقی به عنوان فروش خودروهای جدید عبور کردند و بلافاصله پس از حذف این اعتبار، شاهد کاهش فروش خودروهای برقی بودند.

یوزویاک به TechNewsWorld گفت: “هزینه های اولیه بیشتر از وسایل نقلیه احتراق داخلی است، اما شکل اولیه انگیزه ایجاد شده توسط دولت اعتبار مالیاتی 7500 دلاری است.” اما برای بهره مندی از این سیاست، باید حداقل 7500 دلار بدهی مالیاتی داشته باشید.

نکته دیگر از این گزارش این بود که دولت فدرال می تواند با بازنگری در اعتبار مالیاتی فدرال برای خرید خودروهای برقی به منظور قابل استرداد یا واجد شرایط برای حمل و نقل، گسترش دسترسی به زیرساخت شارژ، و کمک به گسترش مزایا به افراد کم درآمد و محروم کمک کند. ارتقاء در خانه های قدیمی

از آنجایی که رویکردهای مرسوم برای تشویق خرید خودروهای الکتریکی ممکن است در رسیدن به جوامع کم درآمد و محروم شکست بخورد، نویسندگان استدلال می‌کنند که نوآوری یک استراتژی کلیدی برای رسیدگی به تفاوت‌ها در پذیرش خودروهای الکتریکی و کمک به هدف گسترده‌تر پذیرش انبوه خواهد بود.

تبلیغات

به سمت برتری دیجیتال قدم بردارید

او افزود: «هدف طولانی این است که تولیدکنندگان قیمت را به نقطه‌ای کاهش دهند که دیگر نیازی به یارانه و اعتبار نباشد، اما ما هنوز کاملاً به آنجا نرسیده‌ایم».

به حمل و نقل انبوه بروید

بر اساس گزارشی که روز دوشنبه توسط بنیاد فناوری اطلاعات و نوآوری (ITIF)، یک اتاق فکر علم و فناوری در واشنگتن دی سی منتشر شد، قرار گرفتن رانندگان کم درآمد پشت فرمان خودروهای الکتریکی برای کاهش گازهای گلخانه ای در سال های آینده ضروری است.

سام ابولسمید، تحلیلگر اصلی E-Mobility در Guidehouse Insights در دیترویت اظهار داشت: از آنجایی که اکثر آمریکایی ها خودروهای دست دوم می خرند، بهترین کار برای تسریع در خرید خودروهای الکتریکی توسط رانندگان کم درآمد و محروم، تسریع فروش خودروهای جدید است. او به TechNewsWorld گفت: «از آنجایی که این خودروها در ناوگان خودروهای دست دوم فیلتر می شوند، ممکن است مقرون به صرفه تر باشند.

شارژ یک خودروی الکتریکی همچنین می‌تواند برای رانندگان کم‌درآمد و محروم چالش‌برانگیزتر باشد. دیوید ام. هارت، مدیر مرکز نوآوری انرژی پاک ITIF به TechNewsWorld گفت: “افراد کم درآمد بیشتر در خانه های چند خانواده زندگی می کنند و کمتر جایی برای شارژ مستقیم ماشین دارند.”

شارژ بی سیم WiTricity Halo برای خودروهای الکتریکی در ماه فوریه اعلام شد.


مشوق ها کار می کنند

یوزویاک مشاهده کرد: «موانع استاندارد را می‌توان برای افراد کم‌درآمد بیشتر از افراد با درآمد متوسط ​​تجربه کرد.



منبع راب اندرل، رئیس و تحلیلگر اصلی در گروه Enderle، یک شرکت خدمات مشاوره ای در Bend، Ore، موافق است که افراد کم درآمد و محرومی که اتومبیل رانندگی می کنند برای کربن زدایی جو مهم هستند. او به TechNewsWorld گفت: «این جایی است که احتمالاً اکثر خودروهای گازسوز غیرمنطبق ساکن هستند، و آن را به نقطه عطفی در کاهش آلاینده‌های مبتنی بر خودرو تبدیل می‌کند.

برای مثال، مشوق‌هایی که برای تشویق به خرید خودروهای الکتریکی طراحی شده‌اند، در مورد رانندگان کم‌درآمد می‌توانند علامت خود را از دست بدهند.

نویسندگان گزارش، مادلین یوزویاک، سانیا کارلی و دیوید ام خاطرنشان کردند: نیاز به موفقیت خودروهای الکتریکی در بازار با توجه به فقدان جایگزین‌های کم کربن برای موتور احتراق داخلی (ICE) و فوریت الزامات کاهش آلاینده‌ها بسیار زیاد است. کونیسکی.

آنها معتقدند که با گنجاندن عمدی طیف متنوعی از کاربران در مراحل اولیه پذیرش، ارائه دهندگان فناوری می توانند به طور مؤثرتری مسائل را شناسایی کرده و فناوری را برای جذب موفقیت آمیز به بازار انبوه تغییر دهند.

موانع فرزندخواندگی

اگر اعتبار مالیاتی قابل استرداد بود، شخصی که مثلاً فقط 3000 دلار مالیات می‌پردازد، 3000 دلار اعتبار مالیاتی و چک بازپرداخت 4500 دلاری از عمو سام دریافت می‌کرد، یا با حمل و نقل، یک اعتبار 3000 دلاری دریافت می‌کرد و می‌توانست. برای انتقال باقی مانده اعتبار به سال های مالیاتی بعدی.

آنها ادامه دادند که به دلیل خطرات درگیر، مسیر بلوغ فناوری برای خودروهای الکتریکی باید سریعتر از آنچه برای یک فناوری در حال ظهور معمول است حرکت کند.

این گزارش همچنین تاکید کرد که استراتژی‌هایی برای تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی در میان افراد کم‌درآمد و محروم که نوآوری و برابری را با هم ترکیب می‌کند، باید شامل اولویت‌بندی ارتباطات و بازاریابی، بازبینی مفروضات و سوگیری‌ها در مورد استفاده‌کنندگان اولیه، و طراحی برنامه‌های دولتی برای افزایش تقاضا و به حداکثر رساندن مزایای جهانی باشد.

او گفت: «تنها کار دیگری که می‌توانیم انجام دهیم این است که مردم را تشویق کنیم از وسایل نقلیه قدیمی‌تر حرکت کنند و از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.