پرایم ویدیو نوامبر 2022: Breathe Into the Shadows فصل 2، Ponniyin Selvan I، و بیشتر

23 نوامبر
شب بخیر اوپی

Prime Video Store در نوامبر 2022 منتشر شد

4 نوامبر
ایجاد پیروزی
امیلی جنایتکار

4 نوامبر
پونیین سلوان: من
پلیس من

و در اینجا لیست (در حال توسعه) فیلم هایی است که در نوامبر 2022 به فروشگاه Prime Video Store می آیند.

7 نوامبر
جادوگر: قسمت 2 – یکی دیگر هانسان

23 نوامبر
ماشین جهنمی

همانطور که قبلاً گفته شد، آمازون همچنین کاتالوگ Prime Video Store خود را با 12 عنوان در نوامبر 2022 به روز می کند و آماده اجاره در تاریخ های ذکر شده است. تنها سه ماه پس از اکران در سینماهای ایالات متحده، فیلم ابرقهرمانی «بچه‌های جاسوس» به رهبری اوون ویلسون، «مرکز مخفی»، اولین نمایش خود را در هند در پرایم ویدیو با قیمت 2000 روپیه انجام می‌دهد. 199، در تمام کیفیت های ویدئویی. تم ابرقهرمانی دی سی کامیکس را افزایش داده و جدیدترین انیمیشن خود را با نام Batman and Superman: Battle of the Super Sons در 3 نوامبر با قیمت 200 میلیون تومان عرضه می کند. 149. همانطور که از نامش پیداست، فیلم جاناتان کنت و دامیان وین را در تقابل قرار می دهد، زیرا جهان تسلیم استارو: کنترل فاتح می شود.

جورج میلر کارگردان برنده جایزه (مکس دیوانه: جاده خشم) با صدای بلند بازمی گردد و یک فیلم فانتزی رمانتیک خلق می کند که در آن یک محقق تنها (تیلدا سوینتون) به یک بطری باستانی برخورد می کند و یک جن (ادریس البا) را آزاد می کند. سه آرزو را به او ارائه می دهد. سه هزار سال حسرت در 10 نوامبر برای اجاره منتشر می شود. در پایان شادتر ژانر عاشقانه، بلیط بهشت ​​را داریم، که جولیا رابرتز و جورج کلونی را در سفری به بالی می‌بیند تا از ازدواج دخترشان جلوگیری کنند. این فیلم که ماه گذشته در هند منتشر شد، در تاریخ 18 نوامبر به فروشگاه پرایم ویدیو می رود.

Prime Video نوامبر 2022 منتشر شد

18 نوامبر
افرادی که در مراسم عروسی از آنها متنفریم
ساچرتورته
باندهای لاگوس
زندگی جنسی دختران دانشگاهی: فصل 2

تریلر دفتر مرکزی مخفی به رهبری اوون ویلسون را تماشا کنید

1 نوامبر
Minions The Rise of Gru

18 نوامبر
یک بار در صحرا
بلیط بهشت

10 نوامبر
سه هزار سال حسرت

11 نوامبر
True Story España: Season 1
پستانداران: فصل 1
A Grito Herido: Season 1
La Caída: فصل 1

تنفس به s2 nov amazon 2022 breathe s2 nov prime

جیمز کوردن، مجری برنامه گفتگوی پرطرفدار که به نسخه‌های اصلی انگلیسی‌زبان می‌رسد، در فیلم پستانداران، کمدی سیاهی که «حقیقت را در قلب روابط مدرن کاوش می‌کند» بازی می‌کند. سریال شش قسمتی جیمی (کوردن)، سرآشپز ستاره دار میشلن را دنبال می کند که با کشف اسرار همسر باردارش، دنیایش از هم می پاشد. پستانداران در تاریخ 11 نوامبر در Prime Video در دسترس خواهند بود. کسانی که هنوز به تعمیر هری استایل خود از «نگران نباش عزیزم» نیاز دارند، می‌توانند به «پلیس من» بپردازند، یک درام عاشقانه درباره یک افسر پلیس همجنس‌باز متاهل، که رابطه پنهانی با آقای پاتریک هزلوود (روپرت اورت) دارد. این فیلم هفته گذشته، 4 نوامبر، روی پلتفرم اکران شد. Minions: The Rise of Gru از یونیورسال پیکچرز، که در حال حاضر جایگاه چهارم باکس آفیس جهانی را دارد، هم اکنون برای پخش در دسترس است.

اوون ویلسون در عکسی از مقر مخفی
اعتبار عکس: Amazon Prime Video

با این کار، در اینجا فهرست (در حال توسعه) فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی است که در نوامبر 2022 به Amazon Prime Video می‌آیند. ما نسخه‌های اصلی Prime Video را با پررنگ علامت‌گذاری کرده‌ایم.

25 نوامبر
هالووین به پایان می رسد


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

10 نوامبر
ضربان پاییزی

14 نوامبر
هانومان: استاد سایه

3 نوامبر
مقر مخفی
بتمن و سوپرمن: نبرد سوپر پسران

تریلر فصل دوم Breathe: Into the Shadows را تماشا کنید که در 9 نوامبر منتشر می شود

آبیشک باچان در فیلمی ثابت از فصل دوم Breathe: Into the Shadows
اعتبار عکس: Amazon Prime Video

با حفظ مد، پرایم ویدیو به ارائه برخی از آثار اصلی بین‌المللی به خدمات خود ادامه می‌دهد، با شروع آهنگ پاییز، یک درام موزیکال ایتالیایی، که دو برادر پرشور را با هدف ورود به دنیای رپ آغاز می‌کند. با توجه به اینکه پاکو (Abby 6ix) یک مجری متولد شده و تیتو (حامد سیدو) یک غزلسرای متخصص است، جاه طلبی، زندگی و عشق به یک زن، پیوند آنها را در معرض آزمایش قرار می دهد. Autumn Beat در 10 نوامبر در Prime Video منتشر می شود. لوسیا پوئنزو، فیلمساز تحسین شده آرژانتینی، La Caída، یک درام ورزشی را با محوریت یک غواص رقابتی کهنه کار، که آخرین بار در بازی های المپیک داشته است، به ارمغان می آورد. هنگامی که یک حقیقت وحشتناک مطرح می شود، او تصمیم خود برای برنده شدن و معنای پشت سفر را زیر سوال می برد. همه قسمت های La Caída در 11 نوامبر پخش می شوند.

9 نوامبر
Breathe: Into the Shadows: فصل 2
Savage X Fenty Show Season 4: Vol. 4

با شروع کارها در پایان محلی، فصل دوم «نفس: به درون سایه‌ها» را داریم، در حالی که دکتر آویناش سابهاروال (آبیشک باچان) به شکار قربانیان ادامه می‌دهد، همانطور که شخصیت قاتل زنجیره‌ای جایگزین او «جی» تعیین کرده است. با افزودن شهرت Noveen Kasturia به Aspirants به عنوان همدست، سریال اصلی هندی در تاریخ 9 نوامبر به Prime Video می رود. اما قبل از آن، درام تاریخی حماسی Mani Ratnam، Ponniyin Selvan: I را داریم که در 4 نوامبر منتشر شد. سکو. این فیلم بر اساس رمانی به نام کالکی کریشنامورتی در سال 1955، زندگی اولیه شاهزاده چولا آرولموژیوارمن را که در قرن دهم در جنوب هند به قدرت رسید را به نمایش می گذارد.

ویدیوی Secret hq Prime در نوامبر 2022 ویدیوی Secret hq Prime در نوامبر 2022

Amazon Prime Video فهرستی از 27 عنوان را اعلام کرده است که در نوامبر 2022 به پلتفرم آنلاین خود می‌آیند. این نسخه‌ها به دو بخش تقسیم می‌شوند – سرویس استریم و فروشگاه Prime Video. اگر اشتراک پرایم دارید، حداقل 15 عنوان را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد، از نسخه‌های اصلی هندی تا نسخه‌های جدید بین‌المللی، که برای پخش بی‌پایان در دسترس هستند. در همین حال، کاتالوگ فروشگاه در حال افزودن 12 عنوان جدید است که فقط به صورت ویدیوی درخواستی قابل اجاره هستند. به خاطر داشته باشید که با پیشروی ماه، آمازون به روز رسانی لیست ماه نوامبر خود با عناوین بیشتری ادامه خواهد داد.