پروتکل کالیستو تریلر جدیدی با بازی کارن فوکوهارا از فیلم پسران دریافت می‌کند


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تریلر پروتکل کالیستو با عنوان مناسب «حقیقت آهن سیاه» به خیانت اشاره می‌کند – ظاهراً باعث می‌شود انگل‌های بیگانه شاخک‌دار به زندان نفوذ کنند و خونریزی را تضمین کنند. جیکوب به شخصیت بی‌نام فوکوهارا می‌گوید: «مثل این است که کسی تلاش می‌کند آنچه را که اینجا اتفاق می‌افتد، پنهان کند. گفته می‌شود که ورود فرازمینی‌ها باعث شد که مستعمره‌های زنده ماه را خالی کنند و زندانیان را در سلول‌های نگهداری تنگ پشت سر بگذارند – که اساساً به یک زمین بایر تبدیل شدند. تریلر نگاهی اجمالی به روند تکامل/تغییر آن دارد، جایی که انگل با فرض شکل خصمانه به بدن میزبان نیش می‌زند.

علاوه بر اسلحه، بازیکنان به مجموعه‌ای از سلاح‌های غوغا و تله‌کینزی مجهز هستند که به شما امکان می‌دهند دشمنان را از راه دور بگیرید و آنها را در تیغ‌های تیز و درهای سنگین فرو کنید. درست مانند فضای مرده، پروتکل کالیستو به شدت به تکه تکه شدن تکیه می‌کند، و به شما امکان می‌دهد از میان اعضای بدن پاره کنید و رتبه ESRB را به Mature 17+ ارتقا دهید. این بازی علاوه بر AMD FSR 2.0 (Resolution Super Fidelity) که از یک راه حل ارتقای مقیاس زمانی برای افزایش نرخ فریم استفاده می‌کند، از ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند.

از سازندگان Dead Space، تریلر The Callisto Protocol پس از یک بازی ترسناک بقا ساخته شده است، در حالی که شما یک سفر مرگبار را از طریق سیستم فاضلاب فضای بین کهکشانی آغاز می کنید. در قمر مرده مشتری، کالیستو در اشک 2320، بازیکنان نقش ژاکوب لی (جاش دوهامل)، قربانی سرنوشت را بر عهده می گیرند، که به زندان آهن سیاه، یک ندامتگاه با حداکثر امنیت پرتاب می شود. وقایع مرموز باعث می شود که زندانیان به موجوداتی هیولاگونه و زامبی مانند تبدیل شوند و به جیکوب وظیفه می دهند تا در مسیر خود و در این فرآیند مبارزه کند و یک توطئه را کشف کند.

پروتکل Callisto در تاریخ 2 دسامبر برای کنسول‌های PS5، PS4، Xbox Series S/X، Xbox One و PC عرضه می‌شود. پیش‌سفارش‌ها اکنون در همه پلتفرم‌ها به‌جز فروشگاه Epic Games به صورت زنده انجام می‌شود.

فیلم Callisto Protocol به تازگی یک تریلر درون موتوری را قبل از عرضه در 2 دسامبر دریافت کرده است. فیلم جدید استودیو Striking Distance توسعه دهنده بر جنبه های موضوعی و داستانی تمرکز دارد، علاوه بر معرفی یک شخصیت جدید با بازی کارن فوکوهارا – که عمدتاً شناخته شده است. برای بازی در سریال Prime Video، The Boys. این عنوان حداقل به مدت یک سال با پچ ها پشتیبانی می شود و سرمایه گذاری های DLC برای بعد برنامه ریزی شده است. پروتکل Callisto در تمام پلتفرم‌های اصلی – PC، PS5، PS4، Xbox Series S/X و Xbox One راه‌اندازی می‌شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 تا Overwatch 2، بزرگترین بازی‌هایی که در ماه اکتبر عرضه می‌شوند