پلتفرم‌های Qualcomm Snapdragon W5+ Gen 1، Snapdragon W5 Gen 1 برای ابزارهای پوشیدنی معرفی شدند: مشخصات

Oppo و Mobivoi اولین شرکت‌هایی هستند که ساعت‌های هوشمند جدیدی را معرفی کردند که مبتنی بر پلتفرم‌های Snapdragon W5+ Gen 1 و Snapdragon W5 Gen 1 خواهند بود. سری Oppo Watch 3 که در ماه آگوست پیش بینی می شود، اولین مدلی است که عرضه می شود. ساعت هوشمند پرچمدار نسل بعدی Mobvoi، TicWatch، اواخر امسال عرضه خواهد شد. اوپو می گوید سری Watch 3 را با همکاری نزدیک کوالکام توسعه داده است. به گفته Pankaj Kedia، رئیس تجارت جهانی، ابزارهای پوشیدنی هوشمند در کوالکام، 25 مدل در بخش های محصول در حال حاضر در حال تولید هستند.

پلتفرم‌های Snapdragon W5+ Gen 1 و Snapdragon W5 Gen 1 برای پوشیدنی‌ها پیشرفته‌ترین جهش کوالکام تاکنون برای این بخش هستند که نیازهای مصرف‌کنندگان امروزی را برطرف می‌کنند. آنها همچنین از وضعیت‌های جدید Deep Sleep و Hibernate و همچنین «جزایر» کم مصرف برای Wi-Fi، موقعیت‌یابی و زیرسیستم‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند تا عمر باتری را طولانی‌تر کنند.

کوالکام روز سه شنبه از Snapdragon W5+ Gen 1 و Snapdragon W5 Gen 1، جدیدترین پلتفرم های خود برای پوشیدنی ها رونمایی کرد. کوالکام ادعا می‌کند که پلتفرم Snapdragon W5+ 50 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند، در حالی که 2 برابر عملکرد بالاتر و ویژگی‌های غنی‌تر را در بسته‌ای 30 درصد کوچک‌تر از نسل قبلی ارائه می‌کند. علاوه بر این، پلتفرم‌های پوشیدنی اسنپدراگون که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند، مبتنی بر معماری هیبریدی هستند. هر کدام از یک SoC 4 نانومتری و یک پردازنده 22 نانومتری بسیار یکپارچه همیشه روشن تشکیل شده اند. پلتفرم‌های Snapdragon W5+ Gen 1 و Snapdragon W5 Gen 1 کوالکام از معماری بلوتوث 5.3 بسیار کم مصرف نیز پشتیبانی می‌کنند.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Crypto Mixers: ابزارهای حفظ حریم خصوصی که به عنوان پناهگاه امن برای کلاهبرداران ظهور کردند





منبع

علاوه بر این، Qualcomm Technologies همچنین دو طرح مرجع از Compal و Pegatron را اعلام کرد که قابلیت‌های پلتفرم و همکاری این شرکت با شرکای اکوسیستم را به نمایش می‌گذارد. Compal و Pegatron همچنین به مشتریان کمک می کنند تا محصولات را سریعتر توسعه دهند، همانطور که توسط شرکت ادعا شده است.