پلتفرم تجارت الکترونیک Meesho از 500 میلیون دانلود برنامه در Google Play، App Store عبور کرد

پیش از این، میشو اعلام کرد که در سال 2022، 140 میلیون کاربر تراکنش سالانه را در پلتفرم خود ثبت کرده است.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Meesho، CXO برای رشد کاربران، Megha Agarwal گفت که هند 750-800 میلیون نفر با تلفن های هوشمند و دسترسی به اینترنت دارد و این فرصت بزرگی را برای این شرکت فراهم می کند تا موج بعدی پذیرش تجارت الکترونیک در هند را ایجاد کند.

لکسی سیدو، رئیس بخش Insights، data.ai گفت: “ما از شراکت با آنها خرسندیم و بینش هایی را که برای ادامه رشد کسب و کارشان نیاز دارند، در اختیار آنها قرار می دهیم.”

آگاروال گفت: «این نقطه عطف تأیید بزرگی از مانترای کاربر اول ما است که به ما کمک می‌کند تا به طور مداوم نقاط درد مشتری را شناسایی کرده و به آن رسیدگی کنیم تا یک تجربه خرید آنلاین بی‌نقص را ارائه دهیم.»

براساس data.ai، بیش از نیمی از دانلودهای اپلیکیشن Meesho (274 میلیون) در سال 2022 بوده است.

طبق data.ai، برنامه اندروید Meesho با حجم تنها 13.6 مگابایت، سبک ترین برنامه تجارت الکترونیک در هند در فروشگاه Play است که آن را با گوشی های هوشمند ارزان قیمت سازگار می کند.

ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل داده‌های تلفن همراه اعلام کرده است که پلتفرم تجارت الکترونیک Meesho به «سریع‌ترین برنامه خرید» در جهان تبدیل شده است که از 500 میلیون بار دانلود در سراسر Google Play و App Store iOS عبور کرده است.
data.ai که قبلا با نام App Annie شناخته می شد، در بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت طی شش سال به 500 میلیون دانلود دست یافته است.

data.ai گفت: «پلت‌فرم تجارت الکترونیک هند Meesho به عنوان سریع‌ترین برنامه خرید جهان ظاهر شده است که مجموعاً از 500 میلیون بار دانلود در سراسر Google Play و اپ استور iOS عبور کرده است و در عرض شش سال به این نقطه عطف رسیده است».