پلی استیشن از 10 تا 11 دسامبر میزبان یک آخر هفته چند نفره آنلاین رایگان خواهد بود


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

گزارش مالی سونی در ماه گذشته تأیید کرد که سرویس PS Plus مشترکین خود را از دست داده است – تقریباً 2 میلیون از زمان راه اندازی مجدد در ژوئن، که از 47.3 میلیون به 45.4 میلیون در سه ماهه گذشته کاهش یافته است. این شرکت همچنین قراردادی 10 ساله از مایکروسافت دریافت کرد، که پیش از آن تضمین می‌کرد که عناوین Call of Duty در همان روز در هر دو پلتفرم سقوط خواهند کرد. با این حال، گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که پلی‌استیشن «اعتراض‌هایی را مطرح کرده» و عدم علاقه‌ای به این معامله نشان داده است.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، به بلومبرگ (از طریق VGC) گفت: «یک شرکت‌کننده در صنعت بازی وجود داشت که واقعاً همه مخالفت‌ها را مطرح می‌کرد، و آن سونی است، و آن‌ها نسبتاً در مورد چیزهایی که انتظارات آنها را برآورده نمی‌کردند، علنی می‌کردند». از جایی که ما نشسته‌ایم، واضح است که آنها زمان بیشتری را با تنظیم‌کننده‌ها می‌گذرانند تا با ما برای انجام این معامله.»

پلی استیشن آخر هفته چند نفره آنلاین رایگان برگزار می کند. شرکت سونی در توییتی اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند بدون پرداخت هزینه اشتراک PS Plus به حالت‌های چندنفره در بازی‌های PS4 و PS5 دسترسی داشته باشند. دسترسی به مدت دو روز کامل، از 10 دسامبر تا 11 دسامبر اجرا می شود و به شما امکان می دهد ویژگی های چند نفره را با یک دوست آزمایش کنید یا به صورت آنلاین با دیگران روبرو شوید. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی پایدار و یک حساب PSN (شبکه پلی استیشن) برای ورود به سرویس ها است.

شروع عضویت پلی استیشن پلاس از روپیه. 499 ماهانه برای پایین ترین سطح Essential، که هر ماه سه بازی رایگان را به اضافه دسترسی چند نفره آنلاین ارائه می دهد. برخلاف بازی‌های رایانه‌ای، کنسول‌ها برای اینکه بتوانند به صورت آنلاین بازی‌ها را با افراد دیگر انجام دهند، مبلغ بیشتری را طلب می‌کنند. این ویژگی به عنوان بخشی از هر سه سطح PS Plus – Essential، Extra، و Deluxe/Premium – با پاداش‌های اضافه شده که به بهبود تجربه کمک می‌کند، با کاتالوگ بازی‌های ماهانه، فضای ذخیره‌سازی ابری، تخفیف‌های انحصاری و موارد دیگر گنجانده شده است. حلقه الدن فقط کاهش یافته است به‌روزرسانی Colosseum با محوریت PvP که مدت‌ها شایعه شده بود، به شما امکان می‌دهد در عرصه‌های جدید و شبیه به گلادیاتورها، در برابر دیگر Tarnished آنلاین دوئل کنید. این آخر هفته رایگان PS Plus یک انگیزه عالی برای آزمایش ساخت‌ها، مدل‌های مو و نبرد در کنار دوستان در مبارزات تیمی خواهد بود.

اوایل این ماه، پلی‌استیشن جدیدترین بازی‌های اضافه شده در کاتالوگ بازی‌های دسامبر خود را که برای اعضای هر سه سطح PS Plus در دسترس است، رونمایی کرد. تا 2 ژانویه، مشترکین می‌توانند نسخه افسانه‌ای RPG علمی-تخیلی مبتنی بر داستان، یک تیرانداز انسان‌نمای پسا آخرالزمانی Biomutant و بازی مبارزه‌ای جدید Divine Knockout را به کتابخانه خود اضافه کنند. طبق معمول، ناشر مجموعه دیگری از عناوین را که صرفاً برای طرح‌های سطح بالاتر – Essential و Deluxe/ Premium – رزرو شده است را اواخر این ماه منتشر می‌کند که شامل یک کاتالوگ کلاسیک نیز می‌شود.